Gå til innhold

gode nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt det litt tøfft i det siste. 3 store eksamener,huskjøp,bryllup og en hyper 1 åring som ikke har fått barnehage plass....forrige uke var eg hos legen og han ville sende meg i ambulangse pga truende fødsel i uke 22...huff...på sykehuset mente de alt var ok...men strever veldig med sterke kynnere/rier hele dagene..det er vondt å løfte 1 åringen og min kjære jobber fra måren til kveld..min mor ringte og så hun skulle komme en tur å hjelpe meg og i kveld kommer min lillebror og hjelper søsteren sin med eksamen:) pluss har en venninne som passer gullet en gang i uka...så nå går det litt betre,men det er tungt de dagene vi er alene og eg ikke kan bære gullet mitt....en må være kreativ da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare berømme deg for den posetive innstillingen din.

Synes selv svangerskapet er tøft, og jeg har ingen barn fra før å ta meg av, så jeg synes det er kjempe tøff, og gjør en flott jobb!

Gledelig å lese at familie og venner hjelper deg litt innimellom, håper du da unner deg litt tid å slappe av også...

Lykke til videre :o)

Skrevet

vart veldig glad,det topper seg liksom litt for tida...er bekymret for at babyen kommer tidlig pga alle disse kraftige kynnerene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...