maria isabell Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 har hatt det litt tøfft i det siste. 3 store eksamener,huskjøp,bryllup og en hyper 1 åring som ikke har fått barnehage plass....forrige uke var eg hos legen og han ville sende meg i ambulangse pga truende fødsel i uke 22...huff...på sykehuset mente de alt var ok...men strever veldig med sterke kynnere/rier hele dagene..det er vondt å løfte 1 åringen og min kjære jobber fra måren til kveld..min mor ringte og så hun skulle komme en tur å hjelpe meg og i kveld kommer min lillebror og hjelper søsteren sin med eksamen:) pluss har en venninne som passer gullet en gang i uka...så nå går det litt betre,men det er tungt de dagene vi er alene og eg ikke kan bære gullet mitt....en må være kreativ da:)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg må bare berømme deg for den posetive innstillingen din. Synes selv svangerskapet er tøft, og jeg har ingen barn fra før å ta meg av, så jeg synes det er kjempe tøff, og gjør en flott jobb! Gledelig å lese at familie og venner hjelper deg litt innimellom, håper du da unner deg litt tid å slappe av også... Lykke til videre )
maria isabell Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 vart veldig glad,det topper seg liksom litt for tida...er bekymret for at babyen kommer tidlig pga alle disse kraftige kynnerene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå