Gå til innhold

Størrelsen på livmor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at livmoren skal nå navlen i uke 20, men er det helt fastsatt, eller er det bare "gjennomsnittlig"??

Da jeg var til legen i går for å høre hjertelyden, kjente han på livmoren og sa den nådde navlen...jeg selv mener den ligger litt under navlen...at den ikke når helt liksom....??

Men har det noen kjempebetydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt gjennomsnitte ,men var til jordmor i går å min livmor har nådd ribbeina å jeg er i uke 22 .. å hu sa det var en bra ting . livmora mi lå under navelen i uke 18..

Skrevet

jeg selv mener min ligger et par cm under navlen nå. men legen sa igår da jeg var hos han, at ; her kan du kjenne livmoren nå opp til navlen...

Skrevet

Var hos jordmor på mandag og min har nådd rett under ribbebeina..

Skrevet

Hvilken uke er du i da Mamm?

Jeg lurte egentlig ikke på dere andres størrelse akkurat nå, men om jeg skal gå for at den er rett under navlen som jeg kjenner etter selv, og som ifølge uken jeg er i skal det stemme at den er under navlen( er i uke 18) eller ska jeg velge å si at den er nådd navlen, som legen sa, og da har jo livmora vokst seg så stor som 2 uker frem i tid jo???

Skrevet

Det har i grunnen ingen betydning om du kjenner livmoren over eller under navlen din:-)

Husk at den virkelige terminen din kan være både to uker frem og to uker tilbake. Det er dessuten svært individuelt hvordan livmoren vokser og bæres i kroppen.

Slapp av:-) Du er nok normal.

Skrevet

OK... Takk for svar, ble litt letta nå:)

I'm normal:D

Skrevet

Jeg var hos jordmor igår, 15+0 og min livmor var litt høyt opp sa hun, men under navlen. jeg lå bittelitt over gjennomsnittet sa hun da hun krysset av på helsekortet..Hørte hjertelyd og alt, sååå morro!! vært på tidlig ul også,14+4.. det var goddt å se hjertet slå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...