Gå til innhold

Olga amanda (nicket)

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke du som skulle på lunsj her om dagen, og trodde det var utdrikningslag?

Var det lunsj eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var meg det ja! Fikk rett i mine antagelser ja!

Hadde en helt super dag, men føler meg fyllesyk enda

Skrevet

Ååå så artig =)

Hva bestod dagen av da? =)

Skrevet

Dagen startet på en av de bedre resturanten i byen. Med god lunsj og myyyeee sprudlevann( les chapagne) og noen drinker. FIkk her utdelt en hvit blonde neglisje som hint på hva som skulle skje videre.

Ble deretter fraktet til et råstilig fotostudio. Her var det lagt til med en liten bar så vi kunne forsyne oss med drikkevarer. Her måtte eg skifte til neglisjeen.Alle deltagerne i utdrikkingslaget var kledd i sorte overdeler. Her ble det tatt masse bilder av meg og alle deltagerene, av meg og forlover og tilslutt over 1 time med bare meg. Tanken var at alle jenter drømmer om å være modell en dag, og at morgengaven til mannen da kommer i boks.

Deretter var eg avgårde og fikk manikyr og ordnet timer til stell frem til bryllupet. Etter noen shoter og drinker på et nærliggende utested var neste stoppested hjem til en vennine. Her hadde de laget i stand langbord med masse deilig tapas. Resten av kvelden var det både gaveutdeling, og rituelle leker som avsluttning om alle ekser, video fra min kommenede mann m.m.

Da klokken bikket midnatt var vi klar for å skifte stue og dro på nattklubb og dansa inn i de små timer.

Var i seng klokken 05.30

Alt i alt en alle tiders kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...