mizz25 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Æ har litt dårlig samvittighet,mini får stell klokken åtte på kvelden ,å har samme bleie te rundt åtte om mårran,men siden det bare e litt tiss så har æ ikke orka å skifta på han.. Kordan gjør dokker det? e ikke 12 tima lenge?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jenta mi legger seg rundt 19, og får da bleie på ca 1830. Hun våkner mellom halv 6 og halv 7 stort sett, og jeg skifter ikke på henne imellom der. Har hendt ett par ganger at hun har bæsjet da jeg går inn til henne før jeg legger meg, og da skifter jeg den. Men jeg synes ikke det er nødvendig å vekke barna for å skifte bleie med tiss i.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Lille får kveldsstell og legger seg ca 18.30 - 19.00, og da sover han til rundt kl 7. Så lenge han ikke bæsjer sover han fint med samme bleie de 12 timene. Det virker ikke som det plager han å ha samme bleien hele natta, for han våkner med et smil hver morgen og kan godt ligge og kose seg i senga vår en halvtimes tid før vi tar morgenstellet.
petite fleur Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Gutten min har også bleia på seg ca 12 timer, virker ikke som det plager ham i det hele tatt. Jeg passer alltid på at han får lufta stumpen 5-10 minutter når vi tar morgenstellet, bare så han får "lufta ut natta" ;-)
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Litja mi har samme bleia fra ca 1800 til 730... Er ikke noe problem, hun ligger og lufter stumpen i nærmere 30 min mens storebror og jeg steller oss om morgenen... :-)
mizz25 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Okay.. da e det ikke bare æ som gjør det.. hihi ;-) har noen gang tenkt på det når han får pupp i firetida =)
Krokka og prinsessa Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Mener det er bedre å ikke plage dem med bleieskift. da våkner hun jo så veldig. Så her har hun samme bleie hele natta. Hun skal jo lære seg å sove natten igjennom ;o)
Sunniva78 har to små Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg skifter alltid når jeg pupper sånn i 4,5,6-tida, for bleia er dyngvåt! Veldig ofte har han tissa gjennom allerede, så da sier det jo seg selv at det må skiftes... Men så lenge det ikke plager babyen og det ikke er kjempetung bleie er det nok greit å vente:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Bytter ikke tissebleie om natten, kun bæsjebleie men det skjer nesten aldri. Da har han en bleie på fra kveldstell i ni tiden til vi står opp i 9-10 tiden neste dag...
Ranveig R Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Ho har same bleia på seg frå kveldsstellet ca kl 18 og til ho står opp ein gong mellom 7.30 og 9. Vaskar og luftar ho om morgonen, og passar på at ho får ligge og sprelle bleielaus ei stund før ho legg seg.
Fru Hyggestund Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 fikk beskjed på sykehuset om å ikke skifte bleie om natta, med mindre han bæsja seg ut. Viktig med uforstyrra nattesøvn! ...det va budskapet, så vi har holdt oss til det ei gammel garva kjerring på sykehuset mente at dagens bleier va svært sugekraftig i forhold til ka som va før, så det va ikkje no fare med å ha bleien på natta rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå