Gå til innhold

Huff, hva gjør jeg ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jo til psykolog, men har bare vært der 2 ganger hittil pga jeg ikke har råd å pengene mine er det blitt mye surr med etter overføring til rehabilitering. Nå måtte jeg ringe igjen i dag for å avbestille timen min i morgen, dette har jeg gjort noen ganger pga penge mangel å psykologen min vet at jeg ikke har råd. Men så sier hun jeg prata med: Ja, er det (Navn) ? ... Jeg hadde jo ikke sagt hvem jeg var enda.. Bare at jeg hadde time hos denne psykologen og at jeg ikke kunne komme. Akkurat som om de har bitt seg merke i at jeg avbestiller mye :\ Sikker bare jeg som er helt teit nå, men synes det var så ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var lite sensitivt av sekretæren synes jeg. Synd at du ikke får fortsatt behandlingen din. Heia helseNorge!

 

Skrevet

tror ikke du skal tenke på at du avbestiller,er jo ditt valg:)kanskje du kan høre med trygdekontor/sosialkontor om di kan dekke noe av timene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...