Gå til innhold

gravid etter å ha slutta på prevensjon ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter :)

er det noen her inne som ble gravide raskt etter at de slutta på prevensjon og uten å få tilbake normal syklus først... tenker spesielt på p- sprøyte der ting kan ta litt lenger tid :) ???

går selv her og venter på første mens etter jeg sluttet på prevensjon i februar.. altså 3 mnd siden :) og lurer rett å slett på om man kan bli gravide før man kommer i stabil syklus igjen ?? *har jo et lite håp om det da *

( trodde aldri jeg skulle si at jeg gleder meg til jeg får mensen igjen )

*hahahahaha*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har og så brukt p-sprøyte. den siste p- sprøyte tok jeg i august 2005 ogfikk tilbake mensen i mars og ble gravid april.

denne gangen var også siste sprøyten i august, har fått tilbake mensen forrige måned, men er ikke gravid ennå. kanskje jeg ikke har fått eggløsning. nå har jeg fått to menstruasjoner uten å bli gravid, har akkurat fått mensen igår.hufffff.

Skrevet

Eggløsningen kan jo komme før mensen og blir du da gravid får du jo ikke mensen. Samme med etter fødsel og amming, du kan blir gravid selv om du ikke har fått mensen. Kanskje du kan få satt den igang av akupunktur slik at hvis du skulle være gravid vil du ikke skade noe foster?

Skrevet

tuusen takk for svar :)

godt å se at det gikk rimelig kjapt med deg da farri :) da er det håp her oxo da :) *hihi* er lissom sååå kjipt å bare gå å vente på at den mensen skal sette igang ... får lissom ikke begynt prøving før det føler jeg :) men får håpe på et 2009 barn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...