Egen-liten Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Altså, i morgen skal jeg begynne å stikke. Det går greit vet jeg, men begynner virkelig å grue meg til uttak. Første gang var grusom, andre gang var forferdelig grusom, og hvorfor skal det ikke være det tredje gangen . liksom...? Selv om sykepleier sier at det varierier. Jeg mente bestemt det kom til å gjøre vondt sist, da jeg kjente veldig trykk på UL, men fikk egentlig et arrogant svar og standard smertestillende. Jeg lurer på om jeg selv skal lure i meg en medbrakt også....? Gjør det noe, tro? (En paracet) Stakkars søte mannen min da, som satt der og var veldig fin støtte. Han hadde vel nesten like vondt som meg, så denne gangen har jeg fått beskjed om å stille med korte negler...Ha-ha!
Madam-mim Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hehe..viktig med korte negler:) Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Har faktisk begynt å grine på begge mine uttak jeg, og det er det virkelig sjelden jeg gjør. Synes det er så ekstremt ubehagelig, og tror nok ikke det blir noe bedre denne gangen heller nei. Men du har vel fått en sånn pose med paracet og vival (eller hva det er) som du skal ta en halvtime før uttak på de andre forsøkene? Jeg fikk det, og litt i armen på Porsgrunn, men syns ikke det hjalp så mye..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg har hatt 4 uttak og må bare si det er helt jævlig!! Ikke noe mer å si om den saken!!! Det er vondt å bli vasket, og det er vondt å ta ut eggene.. auauauauau Gruer meg jeg også til neste uttak i uke 27.. Ønsker deg lykke til!!! kleem
Prøvigjen Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hei. Vil bare si at jeg har hatt 3 uttak. 1. gangen gjorde ikke noe særlig vondt. 2. gangen var så vondt at jeg måtte på oppvåkningen for å komme meg. 3. gangen sa jeg godt i fra og ba om å bli ekstra "dopet" - og jeg kjente INGENTING!! =) Si i fra at det har gjort så vondt de andre gangene, så prøver de kanskje litt ekstra. Uansett - lykke til. Det er verdt det! Jeg ble faktisk gravid på den gangen det gjor de vondt. de andre gangene ble jeg ikke gravid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå