Gå til innhold

Ang tragedien i østerrike..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så jævlig. Dette har sikkert vært oppe her i mange tråder allerede, men jeg må bare.. Jeg er dypt sjokkert. Klarer ikke la vær å tenke på de små barna som har vokst opp i en kjeller. uten sollys, barneselskaper, bading, bhg osv osv ... De har bare vokst opp med en stygg jævel til bestefar som har kommet å voldtatt mora. Sikkert også barnebarna selv.

Tenker også mye på mora. Stakkars jente. Så utrolig fortvila å være fanga i år etter år, og for en ubeskrivelig sorg å få barn under slike omstendigheter. Hun hadde latt barna tegne tegninger å pynte med, kanskje i et forsøk på å gjøre noe positivt oppi det hele.

Blir helt kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit, det er helt jævlig! Etter mitt syn så fortjener ikke den mannen no mer enn et skudd i pæra og enveis billett til helvette. Kan bare ikke forstå at noen kan gjøre noe sånt

Skrevet

Blir han skutt slipper han jo billig unna. La han sitte innesperret,under elendige forhold selv resten av livet !

Skrevet

De kunne slengt han inn i kjelleren murt igjen og latt han råtne der nede..

Skrevet

joda han slipper vel billig unna bare ved å bli skutt. Men tenk så godt det ville vært for de pårørende å bli kvitt mannen som tok vekk all form for verdig liv, og endelig bli ferdig med det. Jeg ville i hvertfall ha ønsket det trur jeg, i stedenfor at dette skal være hele verdensdrama i lang tid fremover. Uansett så håper jeg at han får svi sikkelig for det han har gjordt, og at den stakkars familien får all den kjærligheten og hjelpen de kan få.

Skrevet

Tenk bare det å føde helt aleine.. grøss. Og vite at ungene dine ikke får hjelp om noe skulle skje med dem.

Synst han kunne blitt stengt inne i samme kjeller. Og blitt tatt i ræva 5 ganger daglig av en svær ekkel kjempe. Grrr

Skrevet

Han må jo være definisjonen på psykopat - totalt blottet for empati.

Blir skremt ved tanken på at det fins sånne mennesker...

Skrevet

Han blir nok ikkje av dei populære i fengselet, så der kan han godt sitte. Slike får ei vanskelig tid i fengsel, men det synst eg berre er tilpass for dei. Ingen av dei andre innsette har sansen for slikt, utanom dei som har gjort tilsvarande overgrep, då....

Så han får nok si straff, sjølv om det ikkje kan vege opp for det han har gjort.

Skrevet

eller den følelsen av at ingen hører deg elelr kan hjelpe deg uansett hvor mye du skriker og hamrer. det er jo ren skjær tortur bare den biten.

Skrevet

Håper jammen meg du har rett. Jeg ønsker denne mannen alt vondt, og er ikke flau for å si det en gang.

Skrevet

Ja dette er helt sykt og lese om... som flere her sier han skulle blitt låst inne og hatt det like jævlig som dattera hans må ha hatt det.

Skrevet

Om jeg forstod det hele riktig, fødte hun 7 barn, 3 døde og faren hennes var far til alle 7 barna? Tenk å føde 7 barn alene i en kjeller og det er din egen pappa som er far til dem! Også miste flere barn også. Det er et stort mysterium for meg hvor stor overlevelsesevne noen mennesker har! Jeg tror jeg hadde dødd om det var meg. Stakkars jente og stakkars unger!

Fatter heller ikke hvordan resten av familien ikke forstod hva som foregikk i kjelleren! Visste de ikke at det var kjeller på huset da eller?

Skrevet

mistet ett av barna en tvillinggutt.....

Skrevet

Det er viktig å passe godt på han slik at han ikke får mulighet til å ta sitt eget liv.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Han bygde en kjeller under hagen (!!!), akkurat som en "hitler bunker"..det var ikke rart ingen fant dette ut, hvem går rundt og tenker på at folk har hemmelige kjellere under hagen liksom..."grøss"

Jeg synes så fryktelig synd på de barna..spesielt de eldste barna som har levet i en kjeller i 19-20 år og aldri sett dagslys eller fått gått seg en liten tur eller noe!!! Hvordan går det ann egentlig??

Stakkars Stakkars Stakkars!

Nesten slik at du ikke tror det du leser...:-(

Skrevet

Men altså; hvordan i huleste kan kona ha unngått å få mistanke eller ikke vite noe som helst? det er da vel ikke mulig hvis ikke det er store psykiske avvik hos henne også? Vet dette er en litt stygg brannfakkel, men jeg tror bare ikke det er mulig å ikke få med seg dette! Døren inn i fangehullet var jo i arbeidsrommet til mannen hennes. Datteren og barna ha sikkert laget mat, og da oppstår det jo matlukt. De må ha produsert en god del søppel, Mannen hennes har fraktet mat, klær osv inn til dem og må ha tilbrakt en del tid der også opp gjennom årene.Nei, jeg tror ikke det er mulig at hun ikke har visst noe. Noen som husker Fred og Mae West i england?

Skrevet

Ikke sikkert at de ble holdt fanget i kjelleren under huset kona bodde i.

Klart hun har psykiske problemer, ingen kan leve med en psykopat uten å bli preget av det.

Fred og Mae West.. hva var det?

Skrevet

Husker godt den saken...Kommer aldri til å glemme ansiktet hans..*grøss* Men der var det vel aldri sagt at kona ikke viste noe?

Skrevet

Dette er det værste jeg noen gang har lest om. Tenker på det hele tiden. Ser dem for meg der nede i den trange kjelleren. Hva har de bedrevet dagene med? År ut og år inn? Får vondt langt inni mageregionen når jeg tenker på det.

Får bare lyst til å gi mine egne to barn en skikkelig svære bjørneklem og beskytte dem mot alt vondt som finnes der ute i verden.

Skrevet

hva er fred og mae west ?

googla det men skjønte ikke så mye

Skrevet

Fred og Mae West var et ektepar i england. Her var begge spenna gale. Kjelleren var lydisolert og barna ble mishandlet seksuellt, psykisk og fysisk av dem begge. Om de skulle hygge seg sammen, kjørte de lange turer og plukket opp jenter som haiket langs veien. Tok de med seg hjem, voldtok, drepte og parterte dem og gravde de blant annet ned i under kjelleren og i hagen. de bodde i slike rekkehus og hadde naboer tett på men ingen merket noe bortsett fra at alle visste at barna ble mishandlet. her var begge med på leken og Mae var vel den galeste av de to...

Poenget med sammenligningen min er at folk kan være klin gale! Og jeg tviler sterkt på at den ene av ektefellene kan holde på slik over laaaang tid i sitt eget hjem uten at den andre merker noe som helst. Det fins mange typer konspirasjoner....

Skrevet

Hun heter ikke mae, men rosemary. Fred og rosemary west var et ektepar i England som drap barna sine og andre unge kvinner og begravde de i hagen. De ble også misbrukt før de ble drept. Fred west tok livet sitt i fengselet, men kona rosemary sitter inne ennå. Tror dette var på slutten av 80 tallet, begynnelsen av 90 tallet.

Skrevet

Det jeg fikk med meg, er at grunnen til at kona ikke fikk noe mistanke, er fordi med engang datteren hadde fødet, så tok han barna med hjem, og sa at datteren hadde bare lagt dem utenfor inngangsdøren.

Jeg tror det var 3 av de barna som bodde hos mormor og fikk gå på skole.

Det var det jeg fikk med meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...