nina79 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har så utrolig lyst til å gå i dette bryllupet. Kjæresten min skal være forlover, jeg skulle gjerne delt dette sammen med han. Men hovedproblemet er en 8 timers kjøretur. Kommer jeg til å klare den? Og hva i allverden skal jeg gå med når jeg ser ut som en flodhest og beina er 10ganger så stor som vanlig? Noen som har noen gode råd?
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hehe.. jeg var også i bryllup like før termin, men slapp å kjøre så langt da. Du kan jo rådføre deg med legen/jordmoren din? Angående antrekk, jeg fant meg en løs kjole og sandaler.. hadde også veldig hovne bein. Mange søte sko som er behagelige nå da..
Berta_78 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Maaange stopp på veien :-) Går det forresten an å ta tog/båt deler av veien? 8 timers kjøring blir lett 10-11 med tisse- og strekkepauser. Kjøp en løs kjole med dyp utringning, så er det ingen som ser på bena dine ;-)
Gull-i-magen♥ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg har visst samme problem som deg:) Mannen min skal også være forlover i et bryllup 2 uker før termin.. og jeg ANER ikke hva jeg skal ha på meg.... Jeg var så sinnsykt hoven sist svangerskap, og regner med det blir ennå verre denne gangen siden det er sommer og varmt i tillegg.. Jeg bruker str 37 i skostr. til vanlig, og det er ikke så kjempekult å må presse på seg str. 40 pga hovne ben! så ser anklene mine ut som tykke-tykke tykkpølser også da:( Håper jeg finner en sid kjole slik at jeg får skjult bena mine.. men men.. sånn er det bare.. Det blir vell en eller annen løsning skal du se:) Susanne 86
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hva med og bruke noen lave åpne småsko? Og ha på deg ei dressbukse eller noe som kan skjule beina litt, man MÅ jo ikke gå med kjole i bryllup, ha heller en fin topp til eller noe.. De solgte noen helt utrolig gode ballerina sko (hvit eller svart) på hmm var det eurosko tror jeg til 249 eller noe, man kjente ikke at man hadde de på beina..
nina79 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for svar alle sammen. Hadde egentlig tenkt å melde avbud. Men så lenge kjøreturen går bra er det ikke så viktig hvordan jeg ser ut. Kommer sikkert til å angre på at jeg ikke blir med når alle snakker om det etterpå. Også er det jo en god grunn til å mosjonere litt gjennom resten av svangerskapet. Er i uke 24 nå og sliter med søtsuget.. kan jo kanskje gå an å sy ut en kjole..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå