Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest disse innleggene i 5 mnd har jeg kommet frem til en ting. Er du litt usikker på deg selv og litt sart bør du holde deg unna denne siden. Det skal ikke mye til før en får en spydig eller rett og slett slem kommentar når en stiller et spørsmål eller har en mening en annen ikke liker. Synes det er veldig synd at det er slik for slike forum kan være veldig nyttige for oss foreldre som har spørsmål eller ønsker andres synspunkt. Kan ikke dere kranglefanter gå ett annet sted og la oss som seriøst ønsker svar på ting være i fred? Hilsen mamma som synes det kan være fint å få tips av andre mammaer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne, jeg... Det er veldig krasse undertoner mange ganger..

Skrevet

Helt enig! Vet aldri hvilke kommentarer man får...

Tips! Vær litt hyggelige, koster ingenting!!!

Skrevet

Ja, men hvis man ønsker andres synspunkter, ønsker man da bare de som er enige og støtter deg?

Et diskusjonsforum bør være åpen for motstridende meninger, og folk som stiller spørsmål bør tåle å høre meninger fra folk som er uenige.

Desverre kjenner jeg mange i real life som ikke tåler å høre andres synspunkter, så det er vel likt her inne...

Når det er sagt, så er det litt mangel på folkeskikk her av og til.

Skrevet

Det er akkurat det som er poenget da. Helt greit å mene noe annet. Men det finnes jo andre måter å si det på enn:

Du er skikkelig teit som mener ditt og datt. Du er en dårlig mor som tenker slik. Blah, blah....

Noen ganger blir jeg helt imponert over hva noen kan klare å vrenge ut av seg bare fordi de er uenige!

Skrevet

Halleluja!! Det er helt greit å være uenig,men man trenger ikke kalle hverandre dårlige mødre! Akkurat den kommanteren synes jeg dukker opp titt og ofte..

Det er så vanskelig å diskutere ting som gjelder barn og barneoppdragelse,siden alle kjenner sitt barn og gjør det beste for SIN egen unge.. Man kan ikke sette spørsmålstegn ved hva andre gjør,da blir det jo håpløst.

Utveklse erfaringer er kjempefint,men vi bør kunne oppføre oss som voksne!

Skrevet

Haha! Jeg synes det er litt morsomt, jeg! Var mange som var uenige med meg i går, men de fleste klarer å forklare hvorfor.

Men så er det noen som kommer med helt malplasserte, ubegrunnede kommentarer som! "Skaff deg litt selvinnsikt!" "Voks opp!" og "Er du helt fjern, eller?".

Kan ikke si at de kommenterene ga diskusjonen dybde, akkurat. Men dib er dib, jeg vet akkurat hva som venter meg når jeg legger inn innlegg. Og jeg synes mange klarer å forklare godt hvrofor de er uenige og det synes jeg er interessant lesing. Er veldig kjedelig når alle er enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...