mei&mi + marcus :) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Og der såg vi en bitteliten klump med et bankende hjerte! =D Så jeg er 100% sikker på at jeg er gravid nå! hehe... Hun fikk fram at jeg har termin 21 desember, jeg fikk 24 så håper hennes stemmer istedenfor! :)
sessan86 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 åå så heldig du er men hvordan fikk du tidlig ul?? jeg også vil ha det for å få roet nervene og virkelig se at alt er bra at hjrtet slår og vite hvor langt jeg er på vei.men legen min tar meg ikke seriøst
mei&mi + marcus :) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg var som deg bekymret for at alt stod bra til. Mistet i desember så ville forsikre meg om at det var noe som levde der nå. Jeg bestilte time selv og betalte 675kr, har ikke time hos legen før 19 mai! Synes det var altfor lenge å vente, hadde sikkert ikke fått time hos gynekolog før ut i juli da. Du kan jo lete litt og se om det finnes en klinikk der du kan gå? Jeg fikk komme til en almennlege som hadde ultalydapparat. Hvor bor du forresten?
sessan86 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 jeg hadde en sa i februar jeg da :S derfor jeg vil få kommet meg på ul..privat altså,hvordan fiksa du det? jeg bor i larvik
mei&mi + marcus :) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Siden du har mistet så synes jeg virkelig legen din ska ta deg på alvor!! Jeg søkte på nettet på steder der de tar ultralyd og spurte her inne om hvor andre hadde gjort det i Bergen. Fikk et kjempebra tips! Så der har jeg vært i dag. =) Du får legge inn et innlegg om noen vet hvor man kan ta ultralyd i Larvik..
sessan86 Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 oki tusen takk for tipset da skal jeg se om jeg finner noen..koste hva det koste vil..legen min er helt på trynet skal få byttet til en annen lege for han vil jeg ikke ha lengre. men tusen takk for svaret Lykke til med lille spiren i magen din
mei&mi + marcus :) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Bare hyggelig! Du finner nok helt sikkert ut av det! =D Ja, prisen er ikke for høy så lenge man ser at alt er bra med den lille. Er greit å kunne senke skuldrene littegranne ivertfall. =) Håper det går bra med deg denne gang! Lykke til igjen..
babyborn08 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 morsomt når man ser andre folk fra larvik... kommer fra larvik selv jeg:) men bor ikke der nå da.. Hvor langt er du på vei da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå