Gå til innhold

Noen her som har født i april 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte en jente den 5. april på Rikshospitalet....Hadde vært artig å høre fra andre med nyfødte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk min lilleM i 2007, men ville likevel gratulerer seg så masse med den lille tulla di! Nyt permisjonen, våren og den fantastiske tiden du har foran deg! - Det høres ut som en klisje, men tiden går alt for fort! Og vips så er prinsessen din 1 år og du ser tilbake på et minnerikt år, som du skulle ønske varte bare ørlitt lenger.. ;o)

Skrevet

Tusen takk for det! Er glad for at det er vår ute og det perfekte trilleværet!

Skrevet

Grautlerer så mye som nybakt mamma :-)

Fikk snuppa mi 21 mars 2007 så hun har allerede rukket å bli 1 år.

Utrolig deilig vær å være nybakt i da :-)

Skrevet

Hei! Gratulerer som nybakt mamma! Jeg fikk min sønn 17 arpil 2007, så han er også nettopp blitt 1 år! Nyt permisjonen, ett år går bare så altfor fort.

Skrevet

Hei og gratulerer. Jeg fikk også ei jente 2 mars i fjor. Så du må bare nyte tida og slappe av med gullet.

Skrevet

Gratulerer med en liten jente! Jeg fikk en gutt 29 april 2007. Du får nyte tiden, den går så alt for fort.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer!

Jeg fikk gutt 17 april på Rikshospitalet =)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg fødte på Riksen 24.4.2008.

Skrevet

Jeg fødte en gutt i Kristiansund 8.april 2008.

Gratulerer med 75mod!

Skrevet

Hei. Jeg fikk Benjamin 7. april på Rikshospitalet!! Så da var vi vel der samtidig... Morsomt. Tenk at de allerede har rukket å bli over 6 uker - tiden går så raskt selvom det har skjedd så enormt mye... Jeg er også 75 modell, bor i Oslo nærme Frognerparken. Tar gjerne en trilletur...

Skrevet

Hadde termin 22. april. Fødselen begynte natt til 30., men tulla hadde visst bestemt seg for å bli mai-barn og ble født kl. 03.28 1. mai på Rikshospitalet. Gratulerer og lykke til med jenta di. Her hjemme sliter vi med kolikk og søvnløshet - hun sover kun om natten (men er jo takknemlig for litt nattesøvn i det minste da).

Skrevet

hei! ja det kunne vi gjort! bor like ved frognerparken selv!

ps. byttet nick:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...