NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Noen som pleier å gjøre det? Har aldri gjort det før, men lurte på om jeg skulle bestille en time på en salong nå før jeg drar til varmere strøk. Men, er redd for at det skal bli nuppete/rødt/stygt. Men aner ikke jeg...Hva er vanlig, hva er dine erfaringer? Noen som vet noe om det...gror det fort tilbake? Er det risk for at mine tynne lyse hår blir mørkere og tykkere. For da kanskje jeg holder meg til høvelen. Men hadde vært deilig å slippe å tenke på det der nede også
2010 baby =)? Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har vokset flere ganger på salong og vokset meg der sist gang jeg dro til syden, både bikini og legger! Det ble ikke rødt eller stygt, de har midler de smører på for å forhindre det =) Der jeg går bruker de decleor salver som gjør beina supermyke! Godt tips er å gjøre det et par dager før du dra om du skal bade i saltvann hvis ikke sviiiiir det veldig! Men blir så fint og er så deilig å slippe å tenke på barbering når du er på ferie!
Grateful mom Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Men vet ikke om de anbefaler dette hvis du er gravid da! Mulig huden er mer ømfintlig og sånn. Ville heller brukt hårfjerningskrem tror jeg da.
ChellBell - har født! Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Joda, du kan gjøre det selv om du er gravid, men det er riktig at huden er mer ømfintlig da.. Men vi må jo lide litt for skjønnheten da!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Hmm, kanskje jeg skal prøve da, ikke redd for smerten, den går jo over;) Men noen som vet hvor lenge håra holder seg borte?
*En rosa og en blå* Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker å vokse meg selv ca 1 gang i mnd'en, både ben, armhuler og bikini. Håra holder seg borte noen uker, men siden jeg begynte å vokse så har jeg også fått mindre hårvekst enn jeg hadde tidligere! Så jeg vil aldri gå tilbake til høvelen. Litt vanskeligere å vokse meg selv nå når magen begynner å komme i veien, så spørs om jeg må gå til en salong nå neste gang... ;-) Har forresten ikke opplevd at det er vondere nå under svangerskapet. Men det blir uansett mindre og mindre vondt jo oftere man vokser. Verst er det nok første gangen...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Har ikke noe å si om du er gravid. Jeg vokser ca hver 6. uke.De første gangene må man gjerne gjøre det litt tettere. Sååå digg å slippe å shave flere ganger i uken! Jeg har aldri blitt rød eller fått nupper og har veldig ømfintlig hud.
lille spira Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg leste en plass (var det her inne en plass?) at det var noen gravide som kan blåmerker etter voksing. Pga at huden er mer ømfintlig og sånn.. Mulig de som vokser regelmessig er "imune" på et vis Men ikke vet jeg Ville kanskje hørt med en hudpleier. Men ville ikke tro det akkurat var farlig
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 har prøvd å vokse selv, og det ble vel mindre bra tror jeg, hehe. Men, har hørt noe om at hårene må være så og så lange, hvor "lange" må de være;)?
NormaJean Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 vil gjerne anbefale voksing, så deilig å slippe å barbere. leggene er silkemyke og braziliansk er å anbefale da utsikten til "der nede" begynner å bli svært begrenset;) har ikke opplevd noe forandring, hverken nupper, blåmerker, irritert hud eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå