Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Ser ikke ut til at det blir med proeveroer paa oss, saa maa vel finne paa noe annet..Kommer til aa titte innom for aa se hvordan det gaar med dere her inne da.. Hos oss blir det vel kanskje aa kikke paa adopsjon igjen.. Er helt tom akkurat naa. ;-(
Mikkemafian Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Huff så leit... Håper det blir en løsning til slutt!!! Klem
Kanskje i år? Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Håper dere finner en fin løsning - uansett
tuppelupp Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hei! Var det du som ikke bor i Norge? Synes å huske at det var noe problemer med det, men kanskje jeg blander person. Kan jeg spør hvorfor det ikke blir noe mer prøverør?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Hei tuppelupp..Det var meg ja ;-) Det staar i en annen traad og, men hvertfall, vi fikk foerst vite at vi hadde tre forsoek. Var hos legen forrige torsdag og fikk til og med dato for neste behandling (i september) og gledet oss stort over de nyhetene..Vel denne uka ringte de og sa at vi ikke fikk flere behandlinger pga av en vasectomy (sterlisering) min mann hadde tidligere. Men de visste jo om det fra starten! Det er jo DET som er grunnen til at vi trenger IVF!!! Saa naa sitter vi bare og venter paa dette brevet med avlysninga..Kunne de ikke sagt det naar vi var der istedet for aa legge igjen en beskjed paa telefonsvarer!! Er saa ufattelig skuffa!! Og forbanna!! At de kan behandle folk slik!!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Helt ufattelig!! Går da ikke an og behandle folk slik, vel!!??! De kan da vel ikke først gi en dato for neste behandling, og så trekke det tilbake?? Da burde de heller lære av sine "feil" og gi dere behandling som avtalt, særlig når dere har spilt med åpne kort hele tiden!! Hjelper det og klage?? Håper inderlig at det finnes en løsning for dere!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå