Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 hva liker dere best? jeg er skikkelig pepsi max avhengig(ammer ikke så det går heldigvis ikke utover snuppa) cola zero synes jeg er pyton;((
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Mellom de to synes jeg pepsi max er best..
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Begge deler=) blei så glad da cola zero kom, for den cola lighten smakte heilt dritt da de begynnte med nytt søtningsmiddel i den. Så det var som å få tilbake den gode gamle cola lighten igejn:) Liker begge to veldig godt, pepsi maxen blir avogtil litt for søt for meg..
mammat2goll Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Helt klart cola zero! Pepsimax blir jeg så oppblåst i magen av... ikke smaker den noe godt heller
solei Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Har sluttet med begge deler ,men til dere som drikker pepsi max..så var det den eneste av forskjellige light produkter som ble godkjent som lightprodukt.Alle de andre var lureprodukt av diverse slag!! en liten trøst til de som er avhengig enda!!
Willy Wonka Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 pepsi max, ingen over - ingen ved siden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå