Gå til innhold

en "kompis" blotta seg nettopp til meg over webcam!!!! æsj! fortelle dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skravlet litt på msn, plutselig spør han om jeg har logg på msn. jeg sier nei hvordan det? han spør om jeg vil se på webcam litt.. se hva da? spør jeg. en kåt kuk. "nei takk". han sendte likevel webcam, jeg måtte jo bare godta for å se om han tulla, men neeeei.. der satt han kliss naken med en boner uten like. jeg ble rett og slett kvalm, og syns det er veldig ekkelt. jeg har sett på han som en venn og aldri noe mer. han har dame som han har vært sammen med i flere år nå. skal jeg si det til henne? vet jeg ville ha visst om sambo drev på sånn..

jeg er traumatisert! stakkar meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,hehe.. Skjønner at du er traumatisert..

Skrevet

Hahaha...sorry, men dette var litt sykt..=) Hadde ikke fortalt det til dama, men si til han at sånn oppførsel er ikke akseptert.

Skrevet

hahaha.. jeg hadde ledd av han om hvor barnslig han er.. har opplevd det jeg og da jeg var yngre.. og skrevet en riktig så stygg melding etterpå

Skrevet

yuck!!!! Tips dama om det. Anonymt. Hun tror d sikkert ikke, men han får nok litt bråk allikevel-og kanskje han skjønner at dette er uakseptabelt.

Skrevet

Hahahahahahahahaha, det var noe å få servert til frokosten det, tenker jeg:P

Skrevet

Det hørtes ut som en hyggelig kompis.

Not.

Skrevet

snakker med han enda, og han er livredd for at jeg skal fortelle dama. prøvd å ringe med flere ganger. har sagt klart ifra hva jeg mener om saken ja, og sier at han skal fortelle det selv. jeg vil i hvertfall aldri møte han mer.

Skrevet

hahahhahaha..jeg ler meg ihjel..unnskyld meg..er jo ikke morsomt..men jeg måtte le fordet..

hahhaha=)

men nei,ekkelt ja..usj....er du venninne med dama da?

eller er det han du er venn med ??

Skrevet

æsj jeg får ikke det bildet ut av hodet!

Skrevet

jeg er ikke venninne med dama nei.. har kjent han siden jeg var 16 ca..

Skrevet

ok..men da tror jeg egentlig ikke du skal si noe jeg..

du kan heller si fra til han at han skal slutte med det der..

Skrevet

For en barnslig idiot...

Jeg hadde ikke giddet å gjøre noe mer ut av det.

Skrevet

hvis jeg sier det til henne har jeg ødelagt vennskapet vårt i allefall. men det synes jeg ble ganske ødelagt da han sendte kuken sin på webcam til meg. forholdet deres får sikkert en smell også. men er det ikke best at hun får vite det da? hva om han er sånn mot flere hele tida? stakkar jente tenker nå jeg..

Skrevet

gosj for en blæmme. Jeg hadde satt pris på at noen hadde sagt det til meg om sambo min gjorde slik. Ikke bare øddlegger han vennskapet deres men han øddelgger jo tilliten til dama si også.

Skrevet

du må nesten avgjøre selv om du vil si det eller ikke..

jeg hadde følt meg litt teit om jeg skulle si sånt til en jeg ikke kjenner,hun hadde sikkert ikke trodd meg engang..

Skrevet

Jeg tror jeg hadde fortalt det. Jeg hadde iallfall gjerne ville visst det om samboeren min hadde gjort noe slik. Det må vel være verre for henne om alle snakker bak ryggen hennes, og at hun en eller annen gang finner ut at alle har visst det, men ingen har sagt det til henne. Det er jo ikke sikkert det bare er deg han har gjort slik mot....

Skrevet

jeg har lagret samtalen så bevis er ikke noe problem :P

Skrevet

hmm ja..kanskje du skal si det da..?

jeg hadde jo villet vite om noe sånt om det var meg liksom..

men er du klar for å miste han da..?

Skrevet

He he, bruk det for alt det er verdt! Nå "har" du noe på ham og kan starte en langvarig utpressing. Hva har du mest lyst på? Penger? Reiser? Nye møbler?

Du har fått tidenes mulighet lagt i henda, jente!!!

Fra spøk til revolver; tror jeg hadde sagt at jeg var villig til å glemme det, men at du håper han ikke holder på sånn med mange uten at kjæresten vet noe. Hvis det gjentar seg, så hadde jeg i hvert fall sagt fra. Det KAN jo være en plutselig innskytelse han fikk, men hvis det er noe han pleier å drive med så tror jeg at jeg hadde foretatt meg noe ovenfor venninnen min (hvis dere er gode venninner da).

Skrevet

Herregud - er det noe å bråke om da? Tror jeg bare hadde ledd av ham. :-) Skikkelig barnslig, sikkert et idiotisk påfunn som han angrer forferdelig. :-)

Hadde du virkelig synes det var SÅ ekkelt, hadde du vel bare avsluttet samtalen? :-)

Skrevet

var det som fristet mest ja, men jeg ville pine han litt. synes det er noe å bråke om ja, respektløst og ekkelt..

Skrevet

Noen eier ikke skam. Jeg hadde slettet ham fra msn og bedt han holde seg lavt i terrenget.

Skrevet

Hehe, men du måtte bare se for å sjekke om han tullaeller ikke? Jeg tror du hadde litt lyst, jeg, og er kvalm fordi du egentlig ikke har lyst til å ha lyst til se. ;) You nosy woman! :)

Jeg hadde unngått denne kompisen, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...