Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hadde ikke nok næring i melken visst (han la ikke på seg nok ifølge helsesøster ( Synes det er synd..Han er 4 mnd den 8 mai
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Sikkert litt vedmodig... Håper det går bra med erstatning, da
Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Det gjør nok det..men synes det er trist fordi alt gikk så bra..Vel..tydeligvis ikke
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hva med delamming? Sa ikke helsesøster noe om det, hvorfor enten det ene elelr det andre? Har du sluttet helt? Kan hende det berger seg, en morgen tår og kveldstår kan gi verdifulle antistoffer ei stund til..jeg dalamma fra 3-7mnd med nr 3 og fra 4-10mnd med nr 2....
Ksenia & Anjem Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 melken er nok også slutt..5 dager siden sist nå og har ikke engang antydning til spreng
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 æsj....helsesøster burde skaffa seg NOE er kunnskap om delamming, for det er faktisk mulig. Men ungen er 4 mnd, så da har du jo ammet ei stund :-) Går helt greit med mme :-) Jeg fikk mme selv fra jeg var 2 mnd og har kun pollenallergi som jeg fikk etter en infeksjon i voksen alder. frisk som en fisk ;-)
La Perla Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg tror jeg hadde peøvd å amme littegrann ihvertfall, i tillegg til mm. Det er sikkert litt melk igjen, og uansett ikke mye som skal til for å få produksjonen opp igjen.
☆Anonymia☆ Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 er det deg mamma25? huff...synd at det ikke gikk,du gleda deg jo sånn til det..=( men mme er bra det også,ikke vær lei deg =)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 snuppa her er 3 uker gammel og jeg måtte slutte å amme jeg og.. har melk men desverre så har hu begynt med "flaskegrepet" og da er løpet kjørt.. stressa alt for mye og så ikke vær lei deg, eldste mi er vokst opp på mme så det blir folk av de og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå