Gå til innhold

Eg har myrda med kaldt blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst femti ekle sniglar som koste seg i hagen i dag.

Yerk

Buddhistisk filosofi er vel og bra, men mi grense går ved sniglane.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kill Bill........

Nei det er faktisk helt i orden at du tar livet av noen.

Vi har ingen her vi bor nå, men der vi bodde før drepte jeg uten noen form for anger:o)

Skrevet

Kun du tenke deg en aldri så liten sommerjobb som hit-for hire? Jeg er villig til å betale ganske bra for en filosofisk budistisk sneglemorder...

Skrevet

Eg er egentlig ganske opptatt, men eg kan leige ut treåringen. Han har ikkje snev av buddhisme, forresten, det er meir sånn: "Eg skal drrrrrepe han" (ultrabergensk skarring) etterfulgt av energisk trakking med støvlane. Eg er litt usikker på om eg skal synst det er søtt, eller om eg skal blir sjokkert over det morderiske sinnelaget. Eg drep jo sniglane eg og, men eg synst i det minste at det er ekkelt

Skrevet

Tror kanskje jeg ville være litt betenkt med å hye inn en 3 år gammel hit for hire :-) Tror kanskje tidlig krøkes ikke er veien å gå i denne settingen :-D

Den tre år gamle bergenseren i dette huset synes at snegler er riktig så hyggelige vesen - så det er bak hans rygg jeg plukker dem opp og kyler dem over til naboen :-))

Skrevet

De kalles jo mordersnegler, så da er de fritt vilt!!!

Har sett et par her også og jeg gruer meg!!

Håper forsvaret snart rykker ut med tunge skyts:-)

Skrevet

Det er nok ikke lenge til gutta i Lange flate ballær kommer til hagen din:o)

Skrevet

Tenk så gøy det hadde blitt da!!!!

Skrevet

Jepp, med tænks og greier...

Skrevet

Tænks og ongen og greier:-)

Skrevet

Jepp, sesongen er i gang. Men i år har jeg tenkt å vinne kampen. Har hyret inn en meget pengeglad 7 åring og 3 åring. Med 1 kr sneglen synes begge parter dette er stas!

Håper bare ikke at de gjennomskuer at jeg ikke kontrollteller fangsten for det orker jeg ikke tanken på. Treåringen er nok nærmest å knekke den koden for da hun etter første runde skulle avgi fangstallene, var det "nesten 5" ;-))))

Skrevet

æsj... men her er det ROTTER!! masse rotter. Bikkja til naboen bet over en i dag og den ble lam! Ble bare sittende paralysert i gata..æsj... rotter er grusomme skapninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...