MamiMaribel Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Magen fungerte utrolig bra under hele graviditeten, men NÅ, tre uker etter, er det ikke fullt så bra.......au!!! :-D Jeg drikker masse vann, spiser en stor bolle salat hver dag, spiser frukt og veldig grovt, hjemmelaget brød - så hva har jeg glemt ?? Gode tips ?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Du har nevnt det meste. Men svisker er bra! Men husk; hvis du ammer, trenger du enda mer vann enn ellers. Mosjon hjelper også.
Mammaaaaaa Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Biola! Drikk MASSE biola! Det hjalp meg etter fødselen!
Fire småtroll Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Biola yoghurt med gryn i til frokost. Ellers kiwi, druer, rosiner osv...
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Har det akkurat som deg! Fødte for 17 dager siden, og sliter veldig med å gå på do. Men jeg spiser masse svisker og drikker en del biola, og det hjelper på litt ihvertfall
Gjest Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg brukte å spise havrekligrøt som jeg kokte inn linfrø i. Det gjorde susen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå