Gå til innhold

Full forvirring, kan noen hjelpe? FF, EL og mas og kjas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen tilbake 16. april etter en for tidlig fødsel i 23.uke 12. mars. Normalt skulle da syklusen min vært på 32 dager denne gangen, med EL 18 dager etter første mensdag. FF fastslår nå min EL til 9 dager inn i syklusen. Jeg har ikke eggløsningsslim, men hadde 5 dager fra dag 8 i syklusen med "watery". Da slo altså FF inn med EL på dag 9. Jeg ignorerte jo dette, tenkte at FF må være feil, at jeg har målt litt dårlig på tempen osv... Sambo og jeg hadde ikke sex før dag 10 i syklusen så ville absolutt ikke tro at vi hadde mistet sjansen...!

Så, i går, på dag 13 i syklusen, og 4 dager DPO i følge FF så får jeg brunlig utflod. Det varer kun en kort stund på kvelden. Jeg tenker selvfølgelig at det er altfor tidlig for festeblødning, og at sambo og jeg uansett ikke hadde sex før dag 10 i syklusen så det kan ikke stemme. Jeg lurer da på om det kan være eggløsning, og tok derfor en eggløsningstest i dag som viste negativt.....

Hva råder dere meg til å gjøre nå? Jeg har aldri hatt så rar syklus før, og blir helt satt ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...