Poteto Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 i det er så mye negativt ute å går om sambo å diverse he rpå dib, så sa han "kan ikkje du lage eit innlegg der alle skrive inn minst TRE positive ting om seg selv å sin sambo/mann" så her begynner det sambo: morsom utroli vakker lett å prate med meg fint hår alt for snill flink å lytte til andre.
madame Mim Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 morsom tråd=) sambo: arbeidsom veldig god hjerta trygg meg rolig utadvendt snill
little old lady hoo Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Han: Kreativ Skaper engasjement Utrolig flink til å gi komplimenter og SE folk Jeg: Flink i jobben min Pliktoppfyllende Stor arbeidskapasitet )
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Samboeren: God far, handyman og fantastisk elsker Meg: dugandes kjerring, kokk og mor
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Bravo Legøya Men du... er altfor snill egentlig positivt? Min mann: Kjempesnill Flink, både teoretisk og praktisk Trofast Eg: Rask som lynet Ærlig Effektiv
Poteto Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 aner ikke.. er vell i grunn ikke det.. finne rpå eit nytt! god kokk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 kjæresten: omsorgsfull, god mot Lille og han deltar aktivt i hverdagen vår Dessuten er han såå sexy! meg: en jævel til å vaske tøy når jeg gidder, omsorgsfull og til tider morsom.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Sambo: hjelpsom tar seg mye og godt av barna våre flink til å fikse ting Meg: tolmodig snill hjelpsom Var værst å finne 3 ting om seg selv faktisk:o)
Sivalur Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Super ide! Samboer: ståpåvilje, flink med hendene, snill og hjelpsom meg: pliktoppfyllende, omsorgsfull, utadvendt
Elle melle deg fortelle Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Sambo: snill humoristisk flink til å se de rundt seg Meg tålmodig snill lyttende
(0_o) Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 sambo: omsorgsfull sexy Handyman meg: humoristisk husmor Snill )
Frk. Hybelkanin Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 bare 3 positive ting om sambo? det er jo så utrolig masse, men det jeg setter mest pris på må være: Veldig flink til å jobbe Åpen Ærlig meg: åpen omtenksom snill
Ejlis Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Kjekt!!! Mannen: Godhjerta God pappa Omtenksom ektemann Meg: Snill God kokk Omsorgsfull
Vicky 83 Skrevet 29. april 2008 #16 Skrevet 29. april 2008 Mannen: Behagelig personlighet Trygg Morsom Meg: Behagelig personlighet Følsom Leken
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 #17 Skrevet 29. april 2008 Mannen: - Snill - Trofast - Flink i hjemmet og med junior - Flink til å jobbe - Ærlig - Omtenksom Meg: - Ærlig - Trofast - Snill - Tålmodig - Rolig av person
M by M Skrevet 29. april 2008 #18 Skrevet 29. april 2008 Ok. med på den! Samboer: veldig god og kjærlig kjekk utadvendt Meg: Stortsett blid og fornøyd ærlig; snakker rett fra levra som regel Passe fornuftig
Little Dreamer Skrevet 29. april 2008 #19 Skrevet 29. april 2008 Han: morsom samvittighetsfull helt anderledes enn "Alle de andre", jeg kunne fortsatt og fortsatt... Jeg: tolmodig har humor tar vare på "mine"
Gjest Skrevet 29. april 2008 #20 Skrevet 29. april 2008 HAN: -utrolig god far -tålmodig -flink hjemme JEG: -god kokk(tror jeg) -god mor -råååå på å shoppe:)(hm er kanskje ikke alltid positvit)
blittmamma07 Skrevet 29. april 2008 #21 Skrevet 29. april 2008 Han: superpositiv blid fantastisk Jeg: snill omtenksom tålmodig dette var en super tråd takk Legøya og Thalie + sambo
Gjest Skrevet 29. april 2008 #22 Skrevet 29. april 2008 Flott tråd. Man må stoppe opp å tenke litt over det fine man har:) Samboeren min: God hjertet Ærlig Veldig arbeidsom og best i det han holder på med:) Meg: Snill Omsorsfull Målrettet (når jeg først har bestemt meg)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2008 #23 Skrevet 29. april 2008 Flott å se innlegg som ikke bare omhandler disse fæle samboerne =) Siden du skrev minst tre, så skriver jeg det jeg kommer på i farten, hihi Samboeren: morsom, lytter til folk, snill og god, har et enormt hjerte for D (noe som er godt å se, at de har et så godt forhold. Dette gjør meg også trygg på at han kommer til å bli en fantastisk pappa til sine egne barn også. Noe som jeg har sagt til han flere ganger ), han er lett å få til å smile, sjelden gretten. Han hater å ta oppvasken, men gjør det mer enn gjerne når han ser jeg er sliten. Samme med vasking av gulv og vinduer ++ Han er utrolig mann som hjelper meg med ting, og til tider må jeg si at JEG skal gjøre ting. Han er effektiv i arbeidet og har et godt rykte på begge jobbene. Den ene jobben kan han nå langt, noe jeg virkelig unner han, det er barndomsdrømmen hans. Her må jeg ofre endel, men det er verdt når han når målet sitt. Flink til å overraske med god mat, og er rett og slett herlig! Gidder ikke å si så mye om meg selv: Jeg er flink til å lage mat,er snill og tålmodig. Flink til å lytte og elsker å gi samboeren et kyss og si jeg elsker han. Har mye energi som jeg bruker på å være mye ute med D og finne på masse=)
Boulengerina Skrevet 29. april 2008 #24 Skrevet 29. april 2008 Sambo: *God humor *Strekker alltid ut en hjelpende hånd til andre *Verdens beste far Meg: *Bryr meg om andre *Flink til å lytte *Er snill
Bare jeg er meg :o) Skrevet 29. april 2008 #25 Skrevet 29. april 2008 Min mann: *Omtenksom og engasjert. *En god venn for meg og mange andre. *Hjelpsom og utrolig tålmodig. Meg: *Blid og klønete på en søt måte.Hehe *Sjarmerende og sexy uten at jeg selv vet det....??? *Flink til å holde orden på unger,mann og hjem?? MANNEN MIN SINE ORD OM MEG....LITT SATT UT EGENTLIG;O))) Mine ord om meg selv. *Omsorgsfull *Engasjert *Pliktoppfyllende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå