Gå til innhold

Okay damer... her er den lilla peisen min;=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult. Jeg tror ikke engan at jeg turte å svare når du skrev lilla peis.

Jeg bare flirte litt for meg selv..... Men så har ikke jeg særlig peiling på interiør.

Dette var jo bare dritkult..... Og var jo mye finere enn den store hvite saken som stod det:o)

Så fint dere har det:o)

Skrevet

Det ble kjempefint! Mange fine kort har du også laget ser jeg :-)

Skrevet

Kult da!! Vet du,for noen år siden,så hadde jeg å slik farve i huset....

Malte kjøkkenet i to farver..jeg digga det,ei stund ;o)

Å kortene du laga,di er bare helt proffe !!! FLINK er du !!

Skrevet

Det ble knallbra!!

Og de kortene dine er skikkelig flotte.....så flink du er!

Skrevet

Utrolig lekkert da! Med matchende panelgardiner og løper og greier:-)

Og jammen var det forskjell på før- og etterbildene!!!

Kortene dine er bare råfine, og jeg har vært så heldig å få opptil flere i posten:-) Og tar gjerne imot flere, for det er utrolig hyggelig med slike personlige kort:-)

Skrevet

Psssttt.. løper'n... er bare en overskytende panelgardin;=)

Skrevet

Haha Hurpac",)...Det blir vel akkurat slik her og! Vi digger det....ei stund!

Skrevet

La oss tro dere digger det lengre enn jeg gjorde =)

Jeg tenker enda på di fine kortene...Tror neppe jeg bør starte med scrapping..Det så veldig vanskelig ut.

Å så missunner jeg deg den fine stua å.

I dag er jeg grønn av missunnelse for det meste,hihi ;o)

Skrevet

Kult! (som vi har begynt å si her i huset)

Stua har fått et helt nytt uttrykk!

Jammen er du flink Snulder!

Kan bare forestille meg konfirmasjonen i nymalt stue med nydelige invitasjoner, menyer og bordkort!

Skrevet

Hihi... invitajonene må jeg nok kjøpt ferdig:=) Men jeg looooover å lage bordkortene selv!

Har jo 2 uker på meg etter at vi kommer hjem fra Alcudia.....sammen med ALT det andre som skal ordnes!!!

Skrevet

Ikke vanskelig i det hele tatt! Bare litt pusling og tålmodighetsarbeid;=)

Skrevet

Se om du finner kule ting du kan bruke på bordkortene i syden da =)

Så har du noe å gjøre,i stedenfor å legge i sola å dra deg hele dagen...(ha ha ha )

Jeg syns det ser ut til at det er veldig mye pirkearbeid med kortene.Eier ikke tålmod jeg =)

Men du kommer sikkert i mål med konfen du også.Kvelden før pleier å være veldig effektiv ser du.

Skrevet

Hehe... ligge og dra meg ja... med en på 6 og ei på 2,5 uti vannet... Aktiv sportsferie kaller jeg det;=)

Tro det eller ei Hurpa, men er det noe som skorter på hos meg... så er det tålmodighet;=) Kortlaging derimot tåles...;=) Bruker det som terapi jeg!

Skrevet

sportsferie? oisann du..der bomma jeg så det smalt igjen ;o)

Jeg kan eksplodere for en filleting..så kanskje jeg skal prøve lage den minneboka jeg har tenkt mye på...hmmm...man får jo ferdige ting å,ikke sant? hadde jo vært gøy å få til slikt å..

Skrevet

Kjempelekker farve!

Og får meg til å se meg rundt; hvitt, hvitt, hvitt, lyst grått... Hm, spørs om jeg ikk ehadde hatt godt av å male litt spenstigere jeg også. Hadde vaskedame på befaring i kveld (endelig ser det ut som jeg kan ha funnet noen) og hun så seg skrekkslagen rundt på alt det hvite og mente at det ville ta noen timer å foreta helgevasken, ja ;-)

Skrevet

Det ble UTROLIG kult!! Og for en forandring med "ny" spisestue i tillegg! Du er faderullan meg flink til å få ting gjort, det må jeg si altså. All ære!!!

Skrevet

Den ble skikkelig sprek; jammen blir man kei av alt det duse hvite og furu etterhvert:..

Du har jammen vært en liten arbeidsmaur må jeg si - du har jo malt både det ene og det andre, i tillegg til alle DE fantastisk fine kortene du lager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...