hjelpesmega Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hvilke medisiner mot angst bruker dere? Finnes det noe som ikke er så vanedannende?
Sjokoladekaka Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Eg hadde panikkangst, og brukte Sobril ved anfall. Trur det meste av medisin for dette er ganske vanedannande, dessverre.....
hjelpesmega Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg har også Sobril, men er så redd for å bli helt avhengig av det. Mener å ha hørt om noe som er mindre vanedannende, men husker ikke hva det het.
Sjokoladekaka Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Eg veit ikkje om noko som ikkje er vanedannande, men kanskje legen veit:) Det er dette som er eit av "minusa" med slike plager, i tillegg til angsten sjølv.... Ver forsiktig... For meg var det til tider nok å vite at eg hadde medisinen og kunne ta den, men slik er det jo ikkje for alle. Kanskje helsekost/urter kan ha alternativ som kan hjelpe litt på plagene?
lene p Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Zoloft er en angst medisin.og den er ikke vanedannende.jeg merket iallefall ikke noe,når jeg sluttet med de.
roxanne Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Kan du ikke spørre om å få resept på Atarax? Det er ikke vanedannende, er egentlig et antihistamin (allergimedisin). Men brukes også mot angst og uro.
hjelpesmega Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 Ok, ja det skal jeg spørre om. Takk for tipset
hjelpesmega Skrevet 29. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2008 Bruker Cipralex, men det har ikke hatt noen spes effekt på angsten min enda. Brukt det i to uker.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 jeg fikk cipralex men 2 uker er jo ikke lange tiden å prøve medisiner på? jeg måtte trappe opp etter 2 ukers tid og merket stor forskjell.. gikk fra 5 mg til 20 på relativt korte tid.. spør legen din,kanskje h*n vet noe? fikk også sobril men tør ikke ta de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå