Gå til innhold

Dere som har angst, jeg har et spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke medisiner mot angst bruker dere? Finnes det noe som ikke er så vanedannende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde panikkangst, og brukte Sobril ved anfall.

Trur det meste av medisin for dette er ganske vanedannande, dessverre.....

Skrevet

Jeg har også Sobril, men er så redd for å bli helt avhengig av det. Mener å ha hørt om noe som er mindre vanedannende, men husker ikke hva det het.

Skrevet

Eg veit ikkje om noko som ikkje er vanedannande, men kanskje legen veit:) Det er dette som er eit av "minusa" med slike plager, i tillegg til angsten sjølv.... Ver forsiktig...

For meg var det til tider nok å vite at eg hadde medisinen og kunne ta den, men slik er det jo ikkje for alle. Kanskje helsekost/urter kan ha alternativ som kan hjelpe litt på plagene?

Skrevet

Zoloft er en angst medisin.og den er ikke vanedannende.jeg merket iallefall ikke noe,når jeg sluttet med de.

Skrevet

Kan du ikke spørre om å få resept på Atarax? Det er ikke vanedannende, er egentlig et antihistamin (allergimedisin). Men brukes også mot angst og uro.

Skrevet

Ok, ja det skal jeg spørre om. Takk for tipset :)

Skrevet

Bruker Cipralex, men det har ikke hatt noen spes effekt på angsten min enda. Brukt det i to uker.

Skrevet

jeg fikk cipralex men 2 uker er jo ikke lange tiden å prøve medisiner på? jeg måtte trappe opp etter 2 ukers tid og merket stor forskjell.. gikk fra 5 mg til 20 på relativt korte tid.. spør legen din,kanskje h*n vet noe? fikk også sobril men tør ikke ta de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...