Scorpiogi Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Tror jeg er trøtt, guttungen våknet 5.30 i dag.. så når jeg er trøtt er jeg mer mottakelig for "tullete tanker", akkurat nå ser jeg for meg Dib' nyhetsavis, og alle vi er redaksjonen. Vi trenger altså redaktør, korrekturlesere og.....eh... hm. mange nyheter her og skrive om jaffal...! Dagens dib: *flertall for bakovervendt bilstolkjøring, opposisjonen rasler med sablene! *Menn:sover de for lenge om morgenen? Dette mener dibberne... *Graviditetstester og fødsler: Disse har født, og disse føder om 9 mnd:..... *humre*, det hadde vært noe?...
Scorpiogi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2008 Sportssidene kan være rockeringresultater. hehe..
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 "Middagshjørnet- våre beste hverdagsmiddager" "Økonomisidene" Her er jo underkategoriene uendlige!!
Scorpiogi Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 hehe ) Tv-guiden:hva er bra på tv i kveld? Nyheter fra resten av Norge, og hva syns vi egentlig om dem?
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Kanskje mer dagens bim, men; "Valgets kvaler: Hva skal barnet hete?" Og: "Hot or Not! Liker du denne/dette?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå