Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 jeg var ekstremt kvalm med nr en. Nå er hun 9 uker og vi vil ha en til:)Men jeg er så redd for at det samme skal skje..jeg måtte inn på sykehus til slutt for å få i meg næring.Er det noen som har erfart at det gikk bedre med nr 2??
Mamma`n til Trym Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jepp, spydde som en tulling med nr 1 men ikke nr 2. Så det er jo faktisk håp Nå venter jeg nr 3 var litt kvalm den første tiden men ikke noe nå.
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg var veldig kvalm med nr 1. Ikke så ille som deg, jeg ble ikke lagt inn, men jeg kastet opp hver dag de første 15-16 ukene, og jeg ble syk hele tiden, omgangssyke, influensa og alt mulig rart.... Og jeg spiste dårlig, måtte holde meg til en begrenset type mat, fordi hvis jeg fikk i meg noe av det som gjorde meg kvalm så sto jeg over doskåla igjen....... Denne gangen derimot! Nå er jeg seks måneder på vei, har kastet opp to ganger hittil i sv.skapet, kan spise akkurat hva jeg vil og er lite syk. Stooooor forskjell! Så, jeg var som sagt ikke så ille som deg, men sv.skapene er forskjellige, så det kan godt være du blir bedre med nr 2. Lykke til!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Ekstremt kvalm med de to første og har nesten ikke vært kvalm nå med den tredje,så det er ingenting som tilsier at du må bli kvalm neste gang. Denne gangen har jeg ikke kastet opp mer enn to ganger,noe jeg vil si er ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå