Gå til innhold

Er det no vits med UL så tidlig for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For man sett noe evt tvillinger når jeg er fullgått 5 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker, menjeg var på UL 6+3 og da så vi at det var en liten krabat med fin hjertefrekvens.!

Men vet ikke hvor mye tidligere man ser det!!?

Skrevet

Tror ikke man blir anbefalt ul før helst uke 7, noen ganger henger disse små litt etter og da blir du mer bekymra enn glad på ul. Men hjertet slår jo fra ca 5 og en halv og 6 en gang... men noen ikke før helt på slutten av uke 6 på grunn av sein el eller at egget har ligget i dvale eller tatt lang tid før det ble befrukta. Det sa iallefall gyn til meg :) Så kanskje om du venter ei uke :) For så fort hjertet slår så er det jo mulig å se om to slår eventuellt, hvis de ikke ligger rett bak hverandre. Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det var lite poeng med ul før omtrent uke 8 om man skal være sikker på å se noe. Alt før var så usikkert om du skjønner. Men tok man da skulle man være rimelig sikker på å få se hjerte ol. Aner ikke hvordan det er i forhold til å se tvillinger. Da jeg var i uke 8 kunne de i allfall si med sikkerhet at d bare var en der. :)

Skrevet

Hjertet begynner vel ikke å slå før uke 6?

Jeg ble også anbefalt å vente til 8-9 uker for å se mest mulig.

Skrevet

Kan forresten legge til at jeg var på ul 7+4 pga blødninger og fikk se det lille hjertet slå :) Stort mer enn det så vi ikke, en liten slags "klump" bare, ligna ikke en bamsemums enda heller ;) men det var jo fint å fått sett hjertet slå! Skal vente til uke 9 denne gangen, gøy å fått sett litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...