Mille** Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Har akkurat skrevet et skryteinnlegg lengre ned på siden om det. Ingen som var interessert i å lese skrytet mitt da. ;o)
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Er ordet rockering blitt et "tabuord" her inne? Kan nesten virke slik, eller har rockeringene havnet langt under senga?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hehe, har ikke vært så mange som har svart på trådene om hvordan det går nei.. I allefall i forholdt til hvor sykt mange som kjøpte den hehe. Min står i boden den, får supervondt av noen runder så =(
Poteto Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 eg har brukt min eg god del gjere ikkje vondt lenger. eller, kjenner det men ikke på samme måte som før! å den er ikke gjemt under senga.. har ikke målt meg, men er blirr litt smalere.. hatt den litt over en mnd nå..
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde også supervondt de to første ukene,men nå har det gått over. Har ikke målt jeg, men merker det på buksene nå etter jeg har kommet opp i 10 min rocking. Har ingen planer om å legge bort min.... : )
Minnie Mom Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk min rett før påske og har ikke rocket veldig mye, men prøver å rocke flere kvelder i uka. Står nå ca 15 minutter hver gang. Midjen målt 2 cm over navlen har blitt 6 cm mindre og nedre del av magen har også blitt flere cm mindre (love handles) så nå sitter buksene mye finere.. ) Men det må nevnes at jeg også har gått ned 7 kg i samme perioden, så det har også litt å si. Men det fungerer altså, ingen tvil om det!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 vekta mi har ikke rikket seg men har gått inn 4cm på midjen :-) på 2 1/2 uke
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 vel, det virker som dere bare er ute etter å høre at den ikke virker.. men min virker iallefall.. Jeg har vært slapp denne uken og ikke rocket, men før denne uken var 5 cm borte om midjen og mange under navnlen også men det er å vanskelig å måle der. Det synes godt på buksene og toppene mine kan du si. det er ingen sin ring som kan funke under senga eller ene og alene som treningsform. En må gjøre en innsats på alle områder.
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 29. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2008 Helt enig,man må gjøre en innsats på alle områder... Kroppen min tror jeg er i sjokk etter flere "late" år, for nå er det rockering,ellipsetrening og tur flere ganger i uka, og gjett om det er deilig
Gjest Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 0,5 cm siden onsdag! Er nå nede i 64cm! SER jo faktisk at magen forandrer seg=)
Ejlis Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Hei. Sniker meg til å skrive her jeg... Noen som vet om denne rockeringen er den samme som den dere har bestilt fra usa eller hvor det nå var? www.rockeringer.no Stod om den i Shape up nemlig...
Fire småtroll Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Ja, det er samme ringen. Hva sto det i Shape-up da, var det noe de anbefalte?
Kate77 Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Vet nå ikke helt det da. Jeg har ikke gjort noe anderledes enn å bruke rockeringen. Har gått inn 1,5 cm på to uker. Under senga derimot gjør den nok ikke store nytten! Veldig fornøyd:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. april 2008 #17 Skrevet 29. april 2008 Jeg brukte min myyye først, og den virket;o) MEN så kom jeg på at den er vel ikke så lur å bruke når man prøver på nr 2... Så nå har den fått en velfortjent pause=)
Lykketone Skrevet 29. april 2008 #18 Skrevet 29. april 2008 Hvis det er noen som ikke bruker Rockeringen sin lenger kan jeg være interessert i å kjøpe...................bedre det enn at den ligger under senga!
snartmammapåny Skrevet 29. april 2008 #19 Skrevet 29. april 2008 Jeg har tatt av 3cm rundt magen (rett over navlen) på 3uker. Har igrun ikke gjort noe spesielt annet enn å bruke rockeringen. Har gått litt turer, men ikke så mye at jeg er stolt av den delen da. Så her er alt takke være rockeringen. Har brukt den hver dag (unntatt en dag i første uka da alt var så vondt at jeg orket det ikke). Siste ukene har jeg brukt den sammenhengende 20min per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå