Gå til innhold

huff.. her er vi fremdeles 2 i 1........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trode seriøst det var noe på gang igår kveld.. mente det var svake rier jeg kjente, tok tiden og det var 7 stk på en time.... følte meg oppblåst, varm, kvalm.. hadde løs mage osv osv..... men de tok seg ikke opp i smerte, og vi gikk til sengs etter å ha pakket ferdig alle bagger til sykehuset, føden og guttungen som skal til mormor.... mangler bare toalettsakene som står klar påå badet til å bare røskes med....

Men hva skjedde når vi hadde lagt oss?! Jo jeg sov som en stein, gubben sov som en stein..... jeg var oppe bare 3-4 ganger og tisset litt. Og det er LITE for tiden..... eneste forskjellen til andre netter var at bikkjen plutselig sov ved siden av sengen min på det harde gulvet i stedenfor på teppet i gangen..... noe hun ALLTID(!!!) gjør ellers...

Og ble det noe fødsel på oss.. neida! Idag er jeg 40 fullgåtte uker og har to dager til termin... er andregangs og håpet jeg skulle komme før, men det ser fryktelig dårlig ut nå........

Er en smule frustrert for øyeblikket.... sitter hjemme alene med en 2 åring, mannen er på jobb igjen, og jeg ville aller aller helst vært på FØDEN nå! *sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under på denne.. hadde termin på søndag og går bare å venter på at dette skal sette i gang.. er også andregangs å håpet at han skulle komme litt før siden jeg fødte før forige gang, men nei da ikke no som skjer bare blir lurt omigjen og omigjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...