Mor til gullet :O) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde jo ikke noe utslag på el-testene, men jeg innbilder meg selv at det ikke stemmer, og at jeg har hatt el. Føltes slik på kroppen. Så jeg gir meg selv lov til litt spenning frem til IKM, som skal komme alt fra tirsdag 6 mai - torsdag 8 mai nest uke. Tar test lørdag 10 mai hvis jeg fremdeles kan glede meg over en IKM. ......men er realistisk...... Satser på at hvis jeg ikke har hatt el denne syklus, så får jeg ihvertfall i neste.
Giinaღ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Heisann Et lite tips til deg som ikke er helt sikker på om du har hatt el. Hvis du sikkert skal vite om du har el så tar du tempen hver morgen Er en billig og grei måte å finne det ut på. Jeg har også hatt stabile sykluser, begynte å tempe denne mnd og har nå funnet ut at jeg denne mnd ikke har el. Ingen positiv el-test og heller ingen tempendring Men... for all del, el-tester kan "lyve". Alene er de ikke noe sikkert bevis om el kommer eller ikke. Bare et lite tips Lykke til! Blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå