Gå til innhold

Flere september bruder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter meg 20.september,lurer på hvilke blomster jeg skal ha i buketten og som pynt på bordet... er det noen blomster som ikke er å få tak i på høsten? Skjønner at det meste er å få tak i om man betaler godt,men er det noen blomster som er spesielt for høsten?

Litt lyst på noe annet enn bare roser liksom...men men tiden vil vise..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal gifte meg 6 sept. Men skal gjøre det i en sjømannskirke, og bare med forloverne til stede, så det er ikke så voldsomt med planlegging som skal til.

Jeg skal ha lilla hortensia i buketten min. Liker det enkelt.

Gerbera er jo en vakker blomst, som en får i mange farger......? Vet ikke om du er spesielt ute etter høst blomster,eller høst farger???

:)

Skrevet

Vi gifter oss 13.09, og jeg har brukt mye tid på å finne ut av blomster hva angår sesong osv. Problemet med et så tidlig høstbryllup er jo at det faktisk ikke behøver å være skikkelig høst, det kan fortsatt være varmt og med mer følelse av sommer. Så jeg er skikkelig i tvil selv. Og ikke er jeg noen rosetype heller. Men Renessaneroser kunne jeg faktisk tenkt meg, de er litt større og litt røffere. Eføy har jeg tenkt på, for grønt kan jo gå uansett. Men lengre enn det har jeg ikke kommet. Bladd meg gjennom utallige bøker med bilde av brudebuketter hos blomsterhandlere uten å bli et fnugg klokere.. Flere som har bryllup i sept?

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg gifter meg 20.september jeg og. Har tenkt mye frem og tilbake på hva slags farger jeg skal ha. Kan ikke ha for mørke farger for lokalet er litt mørkt. Men med hvite duker,lys og blomster i litt lyse farger blir det fint. Men blomster og fargene skal søsteren min hjelpe meg med,hun er blomsterdekoratør. Jeg greier ikke bestemme meg,er jo så mye fint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...