Gå til innhold

Anbefaler dere ingefærtalbetter mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må virkelig prøve på noe jeg nå altså. Jeg går snart ut av mitt godeste skinn med denne kvalmen? Har hørt noen sier de hjelper, men trenger flere synspunkter eller råd...Noen somhar prøvd de og kan anbefale de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp ikke meg, men legen sa at det har hjulpet mange, så du burde prøve : )

Skrevet

Jeg har prøvd men fikk så fryktelig halsbrann... men er jo verdt å prøve:)

Skrevet

Det skal visst hjelpe, men jeg ble bare kvalm av å måtte svelge de.. funket ikke for meg.. :/ Men er jo verdt et forsøk!!

Skrevet

Ikke kjøp de med mintsmak iallefall! Da raper du mint resten av dagen, og det bli man enda kvalmere av! De vanlige (som jeg kjøpte hvertfall) var utrolig store å vanskelige å få ned.. Også fikk jeg halsbrann av de..=P Så jeg syntes ikke at det hjalp noe særlig, kanskje litt...

Skrevet

Jeg kjøpte noen på helsekosten jeg, som egentlig var mot bilsyke men kunne fint bruke de under graviditeten, men de lukta helt forferdelig da så hold deg for nesa når du åpner boksen, jeg husker ikke hva dem heter men om du går inn på helsekosten og spør etter ingefærtab. mot kvalme så finner dem helt sikkert noen tild eg..

Skrevet

Hei. Lurt å kjøpe ingefærkapsler på helsekost. De lukter ikke og smaker ikke, og i tilegg ganske så lette å svelge!

har spist utallige, og synes det hjelper litt. Jeg bruker også seaband mot reisesyke/kvalme som du også får kjøpt på helsekost. (presser på akupnktur punkt på håndleddene) Og så har legen gitt meg postafen reisesyketabl... De har jeg ikke tatt så mye av.. Er rød trekant på de, og jeg må kjøre i bhg hver dag... Sikkert feig, men jeg tar rett og slett ikke sjangsen... hehe

Lykke til. Jeg vet akkurat åssen du har det!!!

Skrevet

Signerer denne!! Tror aldri jeg har vært så kvalm som da jeg tok ingefærtabletter med mintsmak!!!!

Skrevet

De er jo ikke skadelige å ta, så for all del, prøv dem i tilfelle det er det som skal til for å hjelpe deg:-) Hos meg var det kun Postafen som hjalp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...