Gå til innhold

dagens utfordring til dere... hvorfor ikke drikke kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger gode tips!

skal på besøk idag, til ei som har det med å helle i meg noen kanner kaffe..

og jeg elsker jo kaffe, så folk er jo vant med det...

men fyyyyy, så kvalm jeg blir av kaffe....!

HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Bare si du er forsynt og at du blir dårlig av for mye kaffe vel?

Skrevet

OK, er det for å skjule at du er gravcid at du ikke vil si hvorfor?

Du kan si at du sliter litt med sur mage/magesårtendenser....Kan du late som om du er stresset og f.eks sover dårlig?

Skrevet

Ikke værre enn å si "nei takk" ;)

Skrevet

Skynd deg å si du heller vil ha te...

...kanskje du får halsbrann av kaffe...

...eller at du har litt vondt i magen, så derfor er nok ikke kaffe noe lurt...

...eller at du drakk kaffe rett før du kom, så du vil heller ha brus...

........jeg vet ikke mer, var litt vanskelig dette :)

Da jeg nettopp hadde funnet ut jeg var gravid fikk jeg besøk av to gode venninner som bodde langt unna, vi hadde avtalt en fest...jeg satt hele kvelden og nippet til ublandet solbærsaft (skulle forestille vin da vettu), og fysj, d var kvalmt det!!! :D

Skrevet

Si at du allerede har drukket 3-4 kopper hjemme og er redd for å bli hyper/ kvalm/ aldri sove igjen ever ;-)

Skrevet

Be om et glass vann i tilegg, eller ta med deg en imsdal? Hjelper og drikke vann til, og da orker du ikke så mye annet heller.

Skrevet

Ha ha, mamzn&gullpia, det hørtes skikkelig godt ut! ;-) Mmmmm...ublandet saft...hi hi.

En venninne av meg var bedt på fest tidlig i graviditeten, og helte alkoholfri vin over på ei annen vinflaske for at ingen skulle fatte mistanke. Utover kvelden ser hun at flaska hennes er tom - ikke pga henne - da er det ei fjåsekjerring som har tatt hennes alkoholfrie vin og drukket seg full på den!! Knallbra jobba! ;-)

Skrevet

Kan du ikke bare takke ja til kaffe, og la koppen stå halvfull ? Hun kommer vel ikke til å sjekke hvor mye du har drukket.

Og kanskje du kan tømme det ut når hun er på do, hehe.......:-DD

Neida, vet ikke jeg, altså, men det går jo ann å si at du allerede har drukket litervis før du kom, og trenger en kopp te eller noe....?

Skrevet

hei hei!

takk for gode tips, denne tråden skal jeg huske på, den var nyttig, med mange gode tips!

det gikk superbra. min kjære gravide venninne har selv sluttet å drikke kaffe, for hun blir kvalm av det selv, så hun hadde en kurv med te, og kaffer og kokte vann! så jeg fikk drukket kaffe latte. som da jeg ikke blir kvalm av...

herlig!!!

knallkos på besøk, å mini kosa seg glugg ihjel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...