Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Ja, nå har jeg lest psykolograpportene vedr denne Kristin Brataas saken og der skriver de at de (psykologene) at de reagerer på at barnet på 2 år forsøker å spise direkte av tallerkenen som en hund og at han bet i muren som går fra peisen. UTEN SAMMENLIGNING FORØVRIG, men da har jeg en barnevernssak her hjemme hos meg også! Min på snart 2 år er katt, hest, ku, hund, gris og alt ettersom hva han har sett den dagen.... Er ikke dette vanlig for små barn da? Å herme og prøve seg frem....,også etter dyr dersom man vokser opp med dyr?
MikroMidas Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Det er da helt normalt! Toåringen vår går rundt på alle fire og mjauer som en katt både titt og ofte hun! Får ikke håpe naboen ringer barnevernet av den grunn. Hun gjør det sikkert i barnehagen også - huff og huff...(:
MikroMidas Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Må tillegge at jeg ikke kjenner resten av saken da, så det må jo settes inn i den store sammenhengen. Men det å etterape dyr er i hvert fall ikke uvanlig hos barn. Det var bare det jeg ville si (:
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hva slags sak er dette? Er ikke hun en sånn "barnevernsmotstander"...?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Det er nok helt normalt at små barn etteraper dyr når de vokser opp med dem. Hvertfall var sønnen min veldig opptatt av å leke at han var hund da vi hadde hund. Har lest litt på den siden til Kristin, og mitt inntrykk var at hundeatferd kombinert med sen utvikling, hjemmeforholdene og tilstanden til de andre barna var avgjørende for at hun ikke fikk beholde barna sine. Jeg tenker sånn generelt at hundeatferd først er tegn på at noe er galt hvis den er ekstrem og omfattende, kombinert med andre ting. Og sånn uavhengig av hva som er rett og galt i den spsesifikke saken å jeg si at jeg har null respekt for en forelder som utleverer barna sine så grovt på nettet. Det vitner for meg om manglende dømmekraft.
Audacious Angel Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 he,he jeg vet ikke helt hva slags sak dette er.... men snuppa her hermer gjerne etter hundene og står på alle fire og drikker av vannskåla.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 haha, jeg har hele dager der jeg må kalde ungen min for chichi og alt hun gjør er å bjeffe til meg. hun har forskjellig bjeff og pip for hva hun vil, av og til bruker hun ord for å forklar at jeg hørte feil.. eller ord..da får jeg som regel kjeft for at jeg ikke skjønner NOEN ting. hahahahaha! som regel må jeg bestikke med is for å få henne ut av cihuauha(stavingen er feil)-modus! prøv evt å reise på besøk til din nye svigermor med hunden chi-chi som bare bjeffer og peser og piper! gøy det gitt!!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 http://www.kristin-brataas.info/barnevernsaken.htm
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Hehe, (S)Tinkerbelle, det må ha vært et staselig svigers-besøk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 bloggen hennes er festlig.. der hun kaller barnevernet for nazist-svin og har utrolig mange andre festlige teorier på hvorfor barnevernet bryr seg. sug lut ja, det var særs festlig! hehe.
grå :) Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Man kan ikke dømme rett og galt i en barneverssak ut fra kun å ha hørt den ene sidens versjon. Det er nok mer i den saken enn det hun legger ut om. Blir som når en jeg vet om skylder på 'bruk av smertestillende og at kona er trygdet' for at barnevernet har tatt barna. Det høres jo ikke sannsynlig ut engang. At det har skjedd grove ting, nei DET. DET holder vi munn om
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #16 Skrevet 29. april 2008 myo joda, men psykologene har jo utredet dem begge i saken og hun har jo lagt ut all info i saken på nett så her ser vi jo greit og tydelig begge parter og hvordan de ter seg. En trenger ikke være psykolog for å se at dama ikke eier selvinnsikt.
Audacious Angel Skrevet 29. april 2008 #17 Skrevet 29. april 2008 Jeg orka ikke å lese alt i den bloggen, men for meg så virker denne dama ganske paranoid, uten selvinnsikt, hun tror jo at alle er ute etter henne og at alle står i ledetog for å ta henne.... Men jeg leste ikke alt der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå