idamor & lykketrollene Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 samboer fikk i oppgave å poste svarlappen om barnehageplass,men han fant den nå,og hadde visst ikke sendt den alikevel....idiot ass....hva gjør jeg nå a???skal jeg bare søke helt på nytt eller??? noe tidsfrist?
Sivalur Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg ville ringt og snakket med dem, med en gang.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Send den inn, evnt ring bhg eller bhg kontoret i kommunen og takk ja til plassen, funker like greit det altså!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Ring, men tror nok du må søke på nytt hvis de ikke har ledige plasser igjen... Jeg hadde trolig blitt rasende hvis in hadde glemt noe slikt, jeg leverte dem personlig på servickontoret jeg, turte ikke sende dem ;-)
idamor & lykketrollene Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 noen flere som kan hjelpe meg...nå greier jeg ikke finne de elektroniske søknadskjema engang jeg....=(det her er det værste jeg har vært med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå