The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Vi hadde avtalt Sverigetur og greier, fordi vi skulle kjøpe vogn. Det sto mellom Teutonia og Simo kobi for meg, men siden vi skulle til Gøteborg regnet jeg med å kjøpe Teutonia. Men da jeg kom hjem fra jobben i går hadde jommen sambo vært og kjøpt en Simo kombi allerede, og den sto i stua, marineblå og fin, da jeg kom hjem fra jobben. Han er jo bare så søt! Da er det bare å håpe at man blir fornøyd med den. Bopoket meg inn for en 3D UL i Sandvika i går også. Fikk time den 21 Mai. Det blir spennende! Er da i uke 24...
Hikken Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 De er så innmari søte når de virkelig vil, disse mannene :-) Gratulerer med knallfin vogn, har kjøpt den samme selv. Blir sikkert kjempefornøyde med den :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 da var du kjempeheldig da. Simo er så utrolig behagelige vogner. litt tunge kanskje, men vannvittig gode å trille! Sverger til simo selv på nestemann også. gratulerer med vogn.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Å det er godt å høre at dere digger Simo :-) Det er jo dere som er ekspertene!
C@milla *EMIL* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt meg ei eg og, men eg e nå langt fra noen ekspert da ) Simo duo, fant aldri ut forskjellen på de.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå