Mayken Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er ny her inne. Og i følge eggløsningskalk. på babyverden skal jeg ha det i perioden 8-13 mai. Drar til Kreta på lørdag, så ska se om vi klarer å lage en søster eller bror til snuppa vår når vi er på ferie. Kribbler i magen. Dette er spennende:)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 I følge FF skal jeg ha el 13. mai....så får vi se da, den har stemt sånn nogenlunde tidligere i alle fall
JulieF*Victoria* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Heisann og velkommen innhit til oss:) Jeg har også eggløsning rundt den tiden. Begynner med EL tester for første gang denne perioden. Føler det er på tide etter 9 prøve perioder! Såååå deilig med tur til syden da!!!*Misunnelig* Kjempe romantisk hvis dere hadde fått til en liten spire nede i varmen:) hehe:) Masse lykke til!!!!
Mayken Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Gleder oss veldig til sydenturen nå ja. Fortjener virkelig litt sol og varme etter mye kulde, sykdom, oppussing og planting av hekk. Har akkurat sluttet på pillen, så har ikke de største forhåpningene. Forrige gang sluttet jeg på pillen 3 mnd før vi begynte å prøve. Og snuppa satt på første forsøk:) Vi får bare vente å se, kommer ikke til å stresse før vi har kommet i august. Er det ingen spire i magen innen da blir det nok eggløsningstester på meg også. Men nå tar vi det bare som det kommer. Har dere barn fra før? Masse lykke til til dere andre også. Vi får følge hverandre opp og teste sammen når den tid kommer:)
Ms.Supergirl Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jepp, skal ha EL rundt den 13.. Tenker jeg kommer til å teste selv da. Når bør jeg begynne med testingen?
superklar Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Hei hå. Er også ny her inne. Eggløsning rundt om 10-12 mai tenker jeg. Dette er virkelig spennende ja, tenker litt for mye på produksjon og alt som hører med.. Lykke til alle sammen:)
superklar Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Har forresten ingen barn fra før. Ikke prøvd lenge, uregelmessig syklus og mye borte fra hverandre så var vel første ordentlige forsøk nå sist. Sluttet på p-pille for 2,5 mnd siden eller no.. Så håper veldig på neste forsøk:)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Hei! FF er fertilityfriend (www.fertilityfriend.com) - funker vel best for de som temper, men jeg fører opp alt mulig av symptomer og slikt der, greit å ha noe å se tilbake på når man lurer litt om hvordan det var forrige periode...hehe.. Har forresten ei datter på 15 måneder og er i 1. pp etter SA 26. mars:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå