LadyLuck & Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har siste uken slitt med vonde brystvorter, da mini ofte "stresser"litt under amming. Har hele veien pumpet meg vesiden av, så brystet ikke skal gå tett. De tre siste dagene har puppene på en måte "verket" opp mot armhulen etter aming. Etter ammingen av høyre bryst i natt (mini spiste det tomt selv) har ikke smerten gitt seg, men heller blitt verre. Klarer nesten ikke en gang ta på brystet. Prøvd å pumpe for å se om det var "tett" men kommer ikke noe ut, og puppen er kjempevarm og tuppen er kjemperød. Har også prøvd med varme (varme kluter og masere forsiktig) men ingenting hjelper Hva kan dette være, og hva kan jeg gjøre??
lille me og mine Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Høres ut som brystbetennelse desverre... :\
LadyLuck & Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 fikk tilslutt tak i legen, og fikk krangla meg til tid i dag, men de hadde ikke mulighet før klokken tre. Så hva gjør jeg frem til da?? kjenner puppen fylles, men klarer ikke pumpe den, gjør så vondt...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hvis det er brystbetennelse så må du nesten pumpe desverre. Vondt, men brystet må tømmes for at det skal bli bedre. Hyppig amming/pumping er løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå