Gå til innhold

sover bebin deres på siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min ligger så godt når han ligger på siden, han slapper av og kan sove lenge om gangen. Får også lettere ut promp når han ligger sånn.........men har jo lest at de ikke skal ligge på varken mage eller på siden.

Er dere andre kjempe nøye med at bebin BARE ligger på rygg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første ukene sov han bare på siden. La et sammenrullet pledd langs magen, så han ikke skulle tippe over. Etter hvert er han så mobil at jeg alltid vipper ham over på ryggen når han har sovnet.

Skrevet

Tulla mi har sovet på siden fra dag en faktisk... Hun sover best sånn!

Skrevet

Oda sover også best på siden - gjør det på natten og gjennom flere dupper om dagen. Ligger hun på ryggen, så blir det så mye ukontrollert veiving med hendene at hun våkner. Når vi er ute å triller ligger hun på rygg, men da har hun en del ekstra klær på seg slik at hun automatisk ligger mer i ro pga det.

Husk å bytt side slik at barnet ikke får en "god side":)

Skrevet

tulla mi sover bare på siden, vi bytter side ved hver lur.hun sover best sånn med kosekluten inntil nesa..da holder smukken seg på plass og hun sover ¨såå godt.

Skrevet

Min lå også mye på siden da han var liten (fram til 2 mndr ca), fordi jeg la han slik hvis han ikke hadde fått rapet etter mat. Som du sier, kommer jo lufta lettere ut på den måten. Jeg pakka alltid pledd eller tepper rundt ham slik at han ikke skulle dette over på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...