Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har så ekkel smak i munnen. Har liksom et belegg på tunga som ikke går vekk. Spesielt ille når jeg våkner om morgenen. Bruker corsidol, noe som hjelper litt. Men det blir ikke helt borte. Er glad i kaffe, og tar et par røyk om dagen. Men pusser tennen morgen og kveld Normalt?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 De har noe på apoteket som heter SB12. Er vel normalt at man har dårlig ånde når man har sovet... SB12 funker for meg iallefall
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Puss tunga også, ikke bare tennene;) Går ikke belegget bort da, så kan det jo være trøske, det kan også voksne få Eller det kan være mandlene det kommer fra....
(0_o) Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg og! Hehe... Men jeg har sånn tannbørste med tungeskrape, og da får man jo rengjort ikke bare tennene,men også hele munnen ) Skrap tunga til slutt, skyll og gurgle med SP12. Funker helt fint. Ulempen er at søte ting smaker hydrogensulfid, omtrent som å spise jordbærdrops etter at du har pussa tenna, bortsett fra at effekten varer lengre. Men heller det enn dårlig ånde. Hjelper ikke det, ville jeg ha spurt tannlegen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå