Gå til innhold

Trenger tips til god bæresele...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere? Er førstegangs så har ikke peiling!

Vil ha mange svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å droppe bæresælen, og heller kjøpe deg et godt bæresjal :) Hvis du leser litt på tettinntil.no så får du gode råd om hvilket sjal som passer akkurat deg :)

Selv skal jeg bruke elastisk bæresjal fra babyen er nyfødt, og deretter mei tai.

Skrevet

enig med snart 3barnsmamma...

dropp selen.. jeg skal buke litt lommeslynge til å begynne med, og så meitai.. meitai er fantastisk....

jeg syr meitai på betilling, så send meg en pm hvis du er interresert :)

Skrevet

IKKE kjøp Babybjørn sin!!! det blir feil for 3/4 av alle mødre... for meg ble det bare vonde skuldre og rygg som verket konstant... Denne gangen skal jeg prøve MeiTai!!! Har lest og hørt utrolig mye bra om denne formen for bæring. Grunnen til at jeg prøver MT før sjal og slynge er fordi jeg ikke tør hoppe rett på det som er litt "proffere" kan man si:oP

På www.tettinntil.no har de oversikt over mange butikker. og det er mange som syr på bestilling. Sikkert ikke vanskelig å sy selv heller:o) Finnes også noen på finn.no som er brukt.....

Jeg har bestilt med en Eden MT på www. alveslottet.no

Skrevet

Går det bra å bruke Mai Tai fra fødselen av? eller er det for tidlig?

Skrevet

man kan bruke den fra fødselen av ja. men da ville jag hatt en med sjalstropper... det skal jeg sy til meg selv.... har noen fantastiske meter med silke som er på tur i posten til meg.... de blir herlige!

Skrevet

Takker for svar! Da tror eg det blir Meitai på meg, har hørt flere steder at det er best, og det er visst ingen som anbefaler BabyBjørn lenger.. Får surfe litt rundt og sjekke :-)

Skrevet

Sigyn, har sendt deg PM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...