Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm igår, tok cb digital søndag morgen som viste ikke gravid. Men tr er ikke kommet............. Tenk om jeg er gravid!!!???

Skal ut å kjøpe en test nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart kan TR være forsinket, men det kan så absolutt også være håp! Første gang jeg ble gravid testet jeg ikke positivt før et par dager etter IKM:)

Skal krysse fingrene for deg jeg! :))

Skrevet

sitter her og lurer på det samme, og er kjempe spent.. denne prøveperioden skulle jeg IKKE teste før etter ikm....men tre dager før ikm, i går, røk det.. måtte bare teste... negativ med cb digital... håper jo fremdeles det kan være håp...men er så kjipt med disse negative testene... lykke til!

Skrevet

Å, det hadde vært så deilig å slippe å prøve mer, bare glede seg og bli stor! Har også hørt at de digitale ikke er så følsomme. Skal skrive med en gang jeg har tatt test idag!

Skrevet

gjør det! kjempe spent...! håper det lykkes for oss begge! lykke til!

Skrevet

Er fremdeles håp.

Skal krysse fingrene for deg.

Masse lykke til!!!!!!!!!!!

Skrevet

Håpet brast som vänlig! Testen var negativ, klart og tydelig 1 strek! Off, jeg blir så frustrert!!! Tar en pause jeg nå......

Skrevet

uff.. trist å høre! utrolig kjedelig med disse negative testene! har en følelse av at den sier det her i gården også.. skal prøve å vente med å teste til torsdag... masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...