Gå til innhold

Huff da.. sensitive bruder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stillte et spm inne på på bryllupsdebatten i går..

Spørsmålet var ikke av "sensitiv" språkbruk

Heller ikke noe form for reklame

Gav heller ikke ut personopplysninger

Men bare et enkelt simpelt spm..

Og nå er inlegget borte...

Det spørsmålet var nok for tøfft for ene av disse brudene at de ba om å få det tatt vekk..

**

Jeg stillte nemlig spm over hvorfor det blir brukt så masse penger på et bryllup og så ønsker man seg penger....

DET var for sterk kost.. eller hva??

*rister på hodet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg rett og slett ikke noe på! Hvis det var spørsmålet er ikke tråden fjernet pga det vet du! Enten finner du den ikke igjen, eller så har tråden utartet seg med drittkasting. Ikke noe med deg å gjør det! Skal jeg svare det på det du lurer på forresten?

Skrevet

Fikk masser av svar i går. Ellers takk :)

Var heller ikke noe drittkasting eller krangling i den tråden heller, så jeg synes det er rart.

Jeg skrev at jeg bare syntes det var litt latterlig å bruke masse penger 50-100 000 kr på et bryllup og så ønske seg penger.

Jeg synes bare at hvis det er noe spes "viktig" man ønsker seg penger for så kunne de evt ha hatt et litt enklere bryllup og så gjort ferdig/kjøpt inn osv osv det "viktige"..

Kanskje modde syntes det var for grov spm.

Skrevet

Hehehe, i grunnen latterlig! 50-100 tusen er for mange altfor mye penger til et bryllup, mens for andre er det ikke det. Penger kan man da ønske seg uansett. Kanskje man vil på en tur, eller vil dekke litt av bryllupsutgiftene. Heller det en porselen liksom..., hva er så dumt med det? Er du sjalu?

Skrevet

Jeg nei.. he he.. slettes ikke det har jeg ingen grunn til.

Jeg hadde det perfekte bryllup, så det er bare min nysgjerrighet som råder her. (og så er jeg litt glad i porselen service, bestikk og slikt...)

Jeg er bare litt "gnien" av meg.. he he

Skrevet

Jeg og min kjære har snakket om å gifte oss,men ser ikke at vi har råd,da vi vil ha en helt spesiell dag,hvis vi skal gjøre dette. Vi vil gifte oss for å ha en dag som skal være vår og vi vil ha den akkuart slik vi drømme om. Da er 50-100 000 tusen alt for lite. Legger du de summene sammen,så kanskje det blir nok.

Vi kommer vel ikke til å si at vi ønsker oss penger,men vil folk gi det,ser jeg ikke noe galt i det. Greit å få inn litt kontanter etter at en har hatt en stor utgift. Det er jo det samme for gjestene om de kjøper glass,sølv osv eller om de gir det samme i penger.

Mange bor sammen før de gifter seg og dermed har det meste og da er det jo lurt å ønkse seg penger,slik at en har litt ekstra etter en slik utskeielse.

En annen ting,jeg tror ikke at innlegget ditt ble slettet av dette spørsmålet. Enten må du har skrevet noe annet,eller så må det ha utartet seg ett eller annet i den tråden.

Skrevet

Da måtte det ha utartet seg etter jeg hadde logget av. For så lenge jeg var på var det ikke noe å sette fingeren på.

Ikke drittslenging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...