Gå til innhold

Kristoffer/Christoffer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for ett annet navn men når pappa'n så lillegutt på ul fikk han for seg at det MÅTTE blir Kristoffer etter bestefaren hans som nylig døde.. Han var verdens herligste mann som betydde veldig mye for oss begge og han var veldig opptatt av at han ville rekke å bli oldefar før han døde noe han desverre ikke rakk, jeg veit også at det vil bety mye for bestemoren hans at vi kaller opp..

Var så enig i går fordi jeg syns det hadde vært veldig koselig men idag

kom plutselig tvilen....

Problemet er at alle jeg har kjent eller kjent til av Kristoffer'er har vært noen alvorlige idioter, og det er jo ett veldig vanlig navn da...

Noen som har noen meninger om navnet på godt eller vondt?trenger litt inspill her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christoffer heter lillebror. Nyydelig navn!!!!

Skrevet

jeg har en herlig gutt som heter Kristoffer. synes det er kjempefint! er vel alltds noen idioter med alle navn, men man må bare glemme dem og tenke på at det er ikke navnet som gjør personen til den den er....

Skrevet

Tror at når lillemann kommer, så blir det han du forbinder med navnet :-)

Skrevet

Vi har også en mulig Christoffer på vei :)

Skrevet

Nei det er sant, en dust er en dust uansett navn og gutten vår vil jo være sin egen person uansett :) Nei tror vi går for det, det er ett nydelig navn :) Takk for hyggelige tilbakemeldinger, gøy å se at flere liker det tross alt Ü

Skrevet

kan du ikke finne et mellomnavn som du liker godt da:)kristoffer andre,leander etc.....

Skrevet

Sitter akkuratt og tenker på det faktisk ;) men fant ingen men de to var da ikke så gale :) flere forslag tas gjerne imot!!

Skrevet

Kristoffer er finest.

Syns det er et fint navn jeg og det står på lista vår også.

Skrevet

Jeg bestemte i begynnelsen på ungdomskolen at jeg skulle ha en sønn med navn christoffer, men nå er det slik som du sa i sta. Samboeren min hater navnet på grunn av alle idiotene som bærer det, så her blir det nok aldri noen christoffer. Så jeg beundrer alle som velger det navnet. Jeg selv ville skrevet det med Ch i stedet for K. Du kan også skrive det slik christopher, det er kanskje enda litt mer spennende. Et fryktelig pent navn.

Skrevet

Disse menna hvorfor må de komme og blande seg inn i navn og gjøre det vanskelig for oss ;) Kjedelig hadde det samme med Samuel, mitt drømme navn, gudene skal vite hvor jeg har fått det av, men fra jeg var 6 så SKULLE jeg ha det til min evt sønn, men neida... Men Kristoffer blir bare bedre og bedre når jeg tenker på det, også passer det bra til etternavnet vårt også :) mange skrive måter da, har jeg litt og fundere på, var stilig med ph også....så får jeg tygge litt på evt mellom navn, er fan av dobbelt navn jeg da men lite som passer, er jo fint alene også hmmm *tenke* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...