Gå til innhold

"Gjeeeesp",det er VIRKELIG vår ja.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ihuset er det nå inntatt krigshandlinger fra min side..

Endelig fikk jeg sove,og hva skjer? Jo,den forbaska dritten og vennen hans hadde fest!! Full fest i flere timer.Det peip og kvitra,skrapa og hakka,og var et slik leven at jeg så meg nødt til å banke på,og be di roe ned litt.Hjalp to sekunder,så var di værre en noen gang.

Denne dama blir litt sinna når hun er trett,så hun banka på skikkelig hun..I dag må jeg kjøpe nytt lokk til ventilen .....

Men det ble ivertfall stilt der inne...å jeg fikk ikke sove mer..

Skal spikre igjen alle muligheter til inngang også.Di får flytte til naboen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også

Nattfesting er et sikkert vårtegn. Ikke alltid så lett å holde orden på døgn lenger når natta blir lysere.....

Her bestemte ti-issen at hun skulle hormonere litt, så hun forlot sitt hjem 5 minutter etter at skolen var starta med ordene : Jeg HATER deg, men jeg SKAL passe Theodor i kveld! Du kan bare prøøøøøve å skaffe annen barnevakt!

Hahahahaha. Det mest provoserende er nok når mora står der, smiler, klapper på skulderen og sier: jaja, du får ha en fin dag i dag da vennen.

Tihi.

Ha en fortsatt flott tirsdag, Her skinner sola, håper den gjør det oppe hos deg også :o)

Skrevet

Vell,noen GOD morgen var det ikke ser du,hehe...Heller en grusom en...Jeg lå mange timer å hørte på di forbaska fjærkrea...!!

Å så har vi funnet spor etter ekorn å.Hva den finner på,nei det vet ingen.

Hormonsøtnoser er jeg ekspert på =)

Ingen kan vel irritere slik som mamman nei.Å ingen kan bli så sur og sinna som en hormonbombe......Men det fine er jo at av og til,så forsvinner sinnet før di rekker ned trappa.

Sola er her den.Men det er slik vind at jeg holder meg og snuppen inne.Får se om det løyer snart.

Skrevet

Pip pip my my:-)

Skrevet

Svisj svusj - borte borte PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP;-D

Skrevet

Skal le rått i natt,når han sitter der å banker og vil inn !! hirr hirr ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...