Gå til innhold

Kraftige smerter og tidlig mens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Vi har prøvd et halvt år på å bli gravide uten noe fullklaff ennå.

I går fikk jeg mensen 4 dager for tidlig, noe som aldri har hendt før. I natt våknet jeg av kraftige smerter i underlivet som strålte i hele magen.

Jeg gikk krokbøyd bort og fant smertestillende og tok et par før jeg la meg på sofa. Smertene gav seg etter hvert. I dag er jeg støl og øm og det er fortsatt vondt, men ikke så mye. Jeg blør ikke mer enn vanlig, heller mindre.

Jeg skjønner ingenting jeg.. Jeg har hatt en tidlig SA tidligere men det lignet ikke dette, da blødde jeg kraftig i tillegg...

Kan det være noe annet? Tenkte på svangerskap utenfor livmor.. Blir så nervøs når det verker sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. Har igjen kraftige smerter i hele magen, oppblåst mave og lite mens..

Skrevet

Med svangerskap utenfor livmoren har man som oftest vondt bare på ene siden?!...

har dessverre ingen forslag til hva det kan være..

Skrevet

jeg også har hatt det sånn et par ganger...heldigvis ikke mange ganger for det er helt jævlig men i mitt tilfelle så var det ikke noe farlig.men jeg har til vanlig veldig kraftige menssmerter.

det var som regel en mens som var litt unormal når jeg fikk dette.

fikk eks mensen litt før tiden, blødd litt ekstra mye, vært for sein etc...da har smertene en gang i mellom vært ekstra kraftige.

ble til og med sent på sykehus en gang for jeg hadde så kraftig smerter og i tillegg feber men de fant ingen verdens ting bortsett fra en veldig kraftig.men hvis du får feber så bør du ringe til legen men hvis ikke så hadde jeg sett det litt ann.nå veit ikke jeg hvor vondt du har det men jeg har hatt så vondt at jeg har ligget å grini og vridd meg i smerter så jeg blir ikke så veldig skremt av dette lenger men hvis det skremmer deg så hadde jeg ringt til legen hvis jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...