_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 I helga så var jeg på legevakt pga, stikkende smerter i sida på magen, eggehvite i urinen, hodepine, kvalme og høyt blodtrykk. Legen mistenkte da sv.forgiftning og ville ha meg inn til observasjon særlig med tanke på det jeg opplevde i fjor og han så hvor utrolig redd jeg var:( Men de på sykehuset sa at jeg skulle reise hjem og ta 2 paracet og legge meg... Så i går ringte jeg jordmora jeg går til her og fikk time klokka 10 idag.. Jeg er fortsatt ikke bra, har vondt i hue, kvalm, vondt i sida... Jeg er så redd... Jeg er 26+2 idag og lille i magen er veldig aktiv, mer enn normalt... Er det også et tegn når den lille i magen er mer aktiv enn vanlig??
marien - FØDEKLAR! Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg krysser fingrene for dere:) Lykke til!!!!
loffmusa Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 min jordmor sier te mer aktive de er desto bedre:) men uansett, lykke til:)
Lille Madeléne jenta vår Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 God morgen. Masse masse masse lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå