vekt 72 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 trenger litt hjelp har de siste dagene hatt spenning-ilinger oppigjennom tinningen på venstre side.noen ganger er de som en slags brennhet sfølelse i hodet . Hva kan dette være???? syns det er litt skummelt
Northernlights Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Migrene?Stress hodepine? Ring legevakta,om det ikke gir seg. Kan jo være mange ting. Håper det ikke er noe farlig =o)
sedira Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg har faktisk hatt akkurat det samma som deg!! mange ganger!! Blir jo livredd av mindre:( Har ikke hatt det på lenge nå da. Jeg også lurer fælt på hva dette kan være for noe.
vekt 72 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 hadde du dette over en lengre periode? var du hos legen med det? har mye stiv nakke og lurer på om det kan komme fra det?
sedira Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg vil vel ikke si at det var over lengre perioder, men det kom engang iblant....spesielt ved leggetid. Aner ikke hvor mange ganger det har skjedd, men det er en god del. Jeg skulle faktisk ta det opp med legen min engang jeg var der, men så hadde jeg ikke hatt et sånn "anfall" på lenge, å det gikk helt i glemmeboka:( Husker så godt hvor jævlig det var når jeg leste innlegget ditt. Kjentes ut som det var brann i hjernen/tinningen. Jeg har bare kjent det på høyre side.
sedira Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg googlet litt nettopp. Der sto det at man kunne få smerter i tinningen pga. nakken.
vekt 72 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 takk for hjelpa ! da er det vell bare å komme seg til en fysioterapaut å få myket opp nakken. men det kan nokk stemme at det kommer derifra mye stress hjemme med 2 onger en på 5mnd og en på 4 år +at gubben reiser offshore
sedira Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 oy, skjønner godt at du har vond nakke da ja!! fysioterapi er sikkert kjempe lurt, og ikke minst å tenke over litt hvordan du puster. Prøv å tenk over det litt å kjenn om du puster bare med brystkassa på en måte....at du ikke drar pusten helt nedi magen. Det skaper mye spenninger i kroppen. Håper du blir bedre snart:)
mamma-til-4 Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Høres ut som noe av det samme som jeg har hatt. Har gått til kiropraktor pga det da det er muskelrelatert. Når noen muskler jobber overtid,mens andre "har sagt opp jobben" blir noen muskler overbelastet og man får en reaksjon som kommer i hoderegionen. Har hatt sånt jevnt og trutt i mange år og uansett hvem som har behandlet meg så sier de det samme: egentrening på helsestudio med spesefik treningsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå