Kingo Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 De siste ukene har jeg virkelig prioritert å slappe av med tanke på at det snart skal bli en annen virkelighet når jeg blir trebarnsmor. Men nå føler jeg at all energi jeg har spart går tapt for jeg klarer plutselg ikke å sove på natten. Vet ikke helt hvorfor, men det stresser meg litt at dette barnet ikke kommer. Får så mye meldinger og spørmål for tiden at jeg nesten får prestasjonsangst. Noen som har det på samme måte?
2 Gullunger Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har en dag igjen til termin - får heller ikke sove i natt,men det er nok fordi jeg lå så lenge i formiddag.... det var deilig i formddag, men straffer seg nå ja. Jeg har heldigvis ingen prestasjonsangst - beibien kommer når han kommer, ikke noe særlig jeg kan gjøre fra eller til...
nerva Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Kjenner meg så igjen! Føler nesten folk tror jeg vet når denne ungen har tenkt seg ut... ikke for å være nebbete, men hvem tror de har ventet lengst da? Er åtte dager over idag, og merker jo på kroppen at det begynner å bli slitsomt... Vonde hofter og litt for mange tanker i hodet gjør at soving ikke er det store lenger... Var hos legen igår og nevnte at jeg kommer jo til å være helt på felgen når den lille kommer... -Håpet kanskje det kunne hjelpe på å få satt igang litt før da... Men neida, bare å gå en uke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå