Gå til innhold

PCO(S) og akupunktør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det???

Virker det? Noen positive forandringer?

begynner å bli desperat her, såååå lyst på en baby i huset nå som lille jenta mi begynner å bli stor... 2 år i juli... trenger en søster eller bror å dele oppmerksomheten med.. hehe... litt i trassen her ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Dessverre vet jeg ikke om akupunktur kan hjelpe de med PCO, men skulle ikke forundre meg. De kan jo gjøre så mye :) Om du vil kan jeg spørre akupunktøren min da jeg skal dit i dag. Jeg har også en mistanke om enten PCO eller Endometriose for min egen del.... så det kan være litt interessant.

Skrevet

hei hei=)har to venniner og en vennine av mamma som har pcos å alle har blitt gravide med akupunktør å de fikk ikke så lenge heller kanskje en 4-6behandlinger..hun ene greiede det på en mnd:)å alle har prøvd pergo

Skrevet

Wow, det er godt å høre :) Skal til lege i dag, skal nevne dette og få henvisning for å sjekke ut om også jeg har pco. Enklere å vite for akupunktøren min om hun skal behandle meg for dette også.

takk for svaret :)

Skrevet

Skal til gynekolog neste uke (håper jeg) og skal se om jeg også har diagnosen. Noen av symptomene er der. Uansett så sa faktisk akupunktøren min i dag at de behandler dette og setter nåler annerledes hvis de vet at man har PCO. Så da er det litt viktig å finne ut om jeg har dette.

lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...