2prinsesserogbim Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Noen som har prøvd det??? Virker det? Noen positive forandringer? begynner å bli desperat her, såååå lyst på en baby i huset nå som lille jenta mi begynner å bli stor... 2 år i juli... trenger en søster eller bror å dele oppmerksomheten med.. hehe... litt i trassen her ja
Giinaღ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Heisann Dessverre vet jeg ikke om akupunktur kan hjelpe de med PCO, men skulle ikke forundre meg. De kan jo gjøre så mye Om du vil kan jeg spørre akupunktøren min da jeg skal dit i dag. Jeg har også en mistanke om enten PCO eller Endometriose for min egen del.... så det kan være litt interessant.
little_pony Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 hei hei=)har to venniner og en vennine av mamma som har pcos å alle har blitt gravide med akupunktør å de fikk ikke så lenge heller kanskje en 4-6behandlinger..hun ene greiede det på en mnd:)å alle har prøvd pergo
Giinaღ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Wow, det er godt å høre Skal til lege i dag, skal nevne dette og få henvisning for å sjekke ut om også jeg har pco. Enklere å vite for akupunktøren min om hun skal behandle meg for dette også. takk for svaret
Giinaღ Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Skal til gynekolog neste uke (håper jeg) og skal se om jeg også har diagnosen. Noen av symptomene er der. Uansett så sa faktisk akupunktøren min i dag at de behandler dette og setter nåler annerledes hvis de vet at man har PCO. Så da er det litt viktig å finne ut om jeg har dette. lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå