olebrum78 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Og alle andre gode tips tas imot med STOOOR takk.....
Monajenten Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hihihi, prinsessekronekake? ;-) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/353930/offset/16 Den er ikk så veldig fin da;-) Ellers er jo gjerne rosa tingen i en prinsessebursdag. Hva med å kjøpe f.eks. sprite hvis dere skal ha brus, og blande i bittelitt rød konditorfarge, da blir den rosa. Rosa servietter, rosa pappfatt og kopper (finnes nok med prinsesser på også.) Hmmm.... Dårlig fantasi i dag, gitt.
ayla05 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 vi feiret treårsdag i februar og da var bestillingen rosa sjokoladekake.... jeg grubla lenge før jeg fant ut at hvis jeg bytta ut kokesjokoladen til fyllet og brukte hvit sjokolade isteden med konditorfarge så ble det bra. men pass på å bruk mindre væske for min ble veldig flytende. gjett om det var en prinsess (og resten av ungene også) som ble overlykkelig da! he he. og den smakte godt også. kan sende deg oppskriften jeg brukte om du vil ha den. send meg en pm og minn meg på det da, for er sent akkurat nå for meg.. lag muffins med rosa glasur, pizzahorn med konditorfarge i deigen..rosa marsipankake (Veldig enkelt). alt som er rosa er vel postivt regner jeg med. vi hadde rosa nonstop, rosa kake etc. og guttene koste seg de også. he he. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå